کد خبر:36482
پ

تکذیب خبر دیپورت مهدی قایدی به خاطر خوشگذرانی

در حالی که در روزهای گذشته برخی منابع خبری به نقل از منابع نامشخص عربی نقل قولی از سرمربی الاهلی امارات پیرامون مهدی قایدی منتشر کرده بودند، این خبر تکذیب شد.   تکذیب خبر دیپورت مهدی قایدی به خاطر خوشگذرانی برخی از رسانه های داخلی که حالا دیگر خط و ربط آنها به تیم های […]

در حالی که در روزهای گذشته برخی منابع خبری به نقل از منابع نامشخص عربی نقل قولی از سرمربی الاهلی امارات پیرامون مهدی قایدی منتشر کرده بودند، این خبر تکذیب شد.

 

تکذیب خبر دیپورت مهدی قایدی به خاطر خوشگذرانی

تکذیب خبر دیپورت مهدی قایدی به خاطر خوشگذرانی

برخی از رسانه های داخلی که حالا دیگر خط و ربط آنها به تیم های خاص و انتشار اخبار هدفمندشان بر افکار عمومی روشن شده در روزهای اخیر سعی کردند تا با انتشار خبری فیک و جعلی به نقل از سرمربی تیم الاهلی امارات، حاشیه سازی جدیدی برای این بازیکن به وجود بیاورند. این رسانه ها که چندی پیش نیز با انتشار خبر دروغ شکایت محسن بنگر از مهدی قایدی و همسرش به دلیل کلاهبرداری سعی داشتند تا قایدی را در افکار عمومی خراب کنند با افشاگری محسن بنگر مواجه شدند که مدعی شد هیچ شکایتی از قایدی و همسرش نداشته و ندارد چرا که آنها نیز خود قربانی هستند و در جمع شاکیان پرونده قرار دارند و خبر مذکور به اشتباه منعکس شده بود. (البته بر ما پوشیده نیست که اشتباهی در کار نبوده و به طور کاملاً هدفمند خبر مذکور توسط باند رسانه ای نعشه مجازی معلوم الحال منتشر شد)

 

هر چه که هست، خبر مازاد شدن مهدی قایدی در حالی منتشر شد که او و احمد نوراللهی در یکی از بازیهای الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا در لیست 18 نفره قرار نگرفتند و این موضوع صرفاً به دلیل محدودیت سرمربی در استفاده از بازیکنان خارجی بوده و نه هیچ مورد دیگر .

مهدی قایدی نیز مثل بسیاری از ستاره های فوتبال جهان که برخی اوقات خود را همراه با خانواده به خوشگذرانی می پردازند از این قاعده مستثنی نیست و عده ای قصد دارند با انتشار چنین اخباری قایدی را تخریب کرده و او را از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2022 کنار بزنند تا گزینه مدنظر خود را جایگزین کنند. گزینه مدنظر آقایان که هیچ پیشنهادی برای تمدید قراردادش از سمت ماریتیمو دریافت نکرده و برای بازگشت به پرسپولیس و بازی در این تیم در آستانه جام جهانی بی تابی می کند تا در لیست نهایی اسکوچیچ که نشان داده بعضاً توصیه پذیر نیز بوده قرار بگیرد.

این روزها بسیاری از لژیونرهای استقلال و پرسپولیس با هدف بیشتر دیده شدن تمایل زیادی به بازگشت به تیم های سابق خود را دارند و در این بین با هزینه کردن برای برخی دلالان و باندهای رسانه ای سعی در کنار زدن رقبا و فراهم کردن مقدمات حضور خود در لیست تیم ملی را دارند.

 

کلیدواژه : مهدی قایدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید