کد خبر:20170
پ

تکذیب خبر حضور شهریار مغانلو در لیست نقل و انتقالات سرمربی پرسپولیس

در حالی که از صبح امروز اخباری مبنی بر حضور شهریا مغانلو در لیست خرید نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی شنیده می شد این خبر توسط نزدیکان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.   تکذیب خبر حضور شهریار مغانلو در لیست نقل و انتقالات سرمربی پرسپولیس شهریار مغانلو که رفته رفته به ترکیب اصلی سانتاکلارا نزدیک […]

در حالی که از صبح امروز اخباری مبنی بر حضور شهریا مغانلو در لیست خرید نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی شنیده می شد این خبر توسط نزدیکان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

 

تکذیب خبر حضور شهریار مغانلو در لیست نقل و انتقالات سرمربی پرسپولیس

شهریار مغانلو که رفته رفته به ترکیب اصلی سانتاکلارا نزدیک می شود، در ابتدای فصل به واسطه پیشرفت در اروپا قید پیشنهاد مالی بهتر در پرسپولیس و بازی در این تیم را زد و راهی اروپا شد و پس از پشت سر گذاشتن مشقات حضور در فوتبال اروپا اکنون به سادگی حاضر به بازگشت به فوتبال ایران نخواهد بود چرا که حالا وقت شکوفایی او در ترکیب سانتاکلارا است.

البته شایعه فوق از آن جهت از ابتدا قابل اعتنا نبود که سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند تنها 40 روز تا بازگشت عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس باقی مانده و او می تواند از ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حداقل 10 بازی باقیمانده نیم فصل دوم، پرسپولیس را همراهی کند و جذب یک مهاجم با خصوصیات مشابه عیسی آل کثیر در دستور کار یحیی قرار نداشته و ندارد کما اینکه سرمربی پرسپولیس با جذب مهدی ترابی، تقریباً خیال خود از بابت بار هجومی پرسپولیس را در ادامه بازیهای لیگ برتر راحت کرده است و با توجه به روند رو به جلوی پرسپولیس، مشکلی در فاز هجومی پرسپولیس احساس نمی شود.

همه این موارد در حالی مطرح می شود که حتی اگر شهریار مغانلو قصد پیوستن به پرسپولیس را هم داشت، او می بایست از جیب خود مبلغ رضایتنامه ش را به سانتاکلارا پرداخت میکرد که اتفاقی تقریباً نشدنی به نظر می رسد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ارتش سرخ 17 فوریه 2021 / 9:08 ب.ظ

    حرف ….. نزن بابا پرسپولیس اگه آل کثیر مصدوم بشه چی کار کنه عبدی خام رو بیاره تازه ترابی هم مثل قبل نیست حتما یک مهاجم میخره حرف تو هم10 درصد احتمال داره چون مقانلو اصلا اونجا بازی نمیکنه

    • میثم 17 فوریه 2021 / 9:34 ب.ظ

      بعد کلی زحمت از روی سکو تازه به نیمکت رسیده یه حرکت دیگه بزنه رسیده به 10 دقیقه بازی کردن . دیوانه س بیاد پرسپولیس؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید