کد خبر:12337
پ

توهین وزیر ورزش به باشگاه و هواداران پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان در حکمی «جعفر سمیعی زفر قندی» را به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب کرد که این حرکت مسعود سلطانی فر به مثابه توهین آشکار به شعور هواداران پرسپولیس تلقی شده است. توهین وزیر ورزش به باشگاه و هواداران پرسپولیس به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم مسعود سلطانی فر به سمیعی […]

وزیر ورزش و جوانان در حکمی «جعفر سمیعی زفر قندی» را به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب کرد که این حرکت مسعود سلطانی فر به مثابه توهین آشکار به شعور هواداران پرسپولیس تلقی شده است.

توهین وزیر ورزش به باشگاه و هواداران پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم مسعود سلطانی فر به سمیعی زفرقندی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل حراست منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف و وظایف محوله با همکاری سایر معاونت‌ها، مدیران کل ستادی و استانی در انجام این وظیفه خطیر موفق و موید باشید.»

وزیر ورزش در شرایطی سمیعی را به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش منصوب کرده است که وی با عنوان مدیرکل حراست این وزارتخانه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد و حالا به عنوان سرپرست حراست انتخاب شده است!

به واقع در این کشور چه می گذرد که وزیر ورزش ان با توهین به شعور مخاطبین خود این گونه پست های کلیدی ورزش کشور را بین رفقای خود تقسیم غنائم می کند؟؟ آیا قحط الرجال است که آقای سمیعی در دو پست به طور همزمان ایفای نقش کند؟ معنای این انتصاب جدید وزیر ورزش چیست؟ چرا نمایندگان مجلس در خصوص تخلفات گسترده ای که در وزارت ورزش در حوزه های مختلف رخ داده، سکوت کرده اند؟ آیا سلطانی فر صدای هواداران پرسپولیس را نشنید که خواهان بازگشت گرشاسبی بودند؟ آیا باشگاه پرسپولیس تا این حد حقیر و ذلیل شده که با قحط الرجال برای اداره ش مواجه شود به طوری که یک فردی که سابقه ای در مدیریت ورزشی نداشته به طور همزمان در دو نقش بی ربط در پست مدیرعاملی و حراست وزارت ورزش ایفای نقش کند؟

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 9 نوامبر 2020 / 9:54 ق.ظ

    نگران نباشین . بابا مسعودتون کارش رو بلده !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید