کد خبر:20474
پ

توهین محمود فکری به مهاجمین استقلال با پیشنهاد به یک ستاره

محمود فکری تفکرات عجیبی دارد. به طوری که او از بهترین خط حمله فصصل نوزدهم لیگ که با سه مهاجم فعلی این تیم شکل گرفته بود، خط حمله تقریباً بی اثری ساخته که در 3-4 بازی اخیر این تیم حتی نتوانسته اند کوچکترین خطری روی دروازه حریفان ایجاد کنند. اما این موضوع پایان کار مربی […]

محمود فکری تفکرات عجیبی دارد. به طوری که او از بهترین خط حمله فصصل نوزدهم لیگ که با سه مهاجم فعلی این تیم شکل گرفته بود، خط حمله تقریباً بی اثری ساخته که در 3-4 بازی اخیر این تیم حتی نتوانسته اند کوچکترین خطری روی دروازه حریفان ایجاد کنند. اما این موضوع پایان کار مربی کارنابلد استقلال نیست چرا که او حتی در حوزه روحی روانی نیز قادر به برقراری ارتباط مناسب با بازیکنانش نیست و حداقل با 6-7 بازیکن تیم مشکل دارد.

 

توهین محمود فکری به مهاجمین استقلال با پیشنهاد به یک ستاره

توهین محمود فکری به مهاجمین استقلال با پیشنهاد به یک ستاره

فکری در حالی برای جذب حامد پاکدل از آلومینیوم اقدام کرده که ارسلان مطهری، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، سجاد آقایی را به عنوان مهاجمین تخصصی در اختیار دارد و این حرکت او به نوعی توهین به مهاجمین فعلی استقلال محسوب می شود.

با احترام به سبک بازی حامد پاکدل، بدون شک کیفیت بازی او  از ارسلان مطهری و مهدی قایدی بالاتر نیست و شاید بهتر باشد محمود فکری به جای عوض کردن مهاجمین تاپ خود که آرزوی هر تیم لیگ برتری است، تغییر در تفکرات خود را در دستور کار قرار دهد چرا که اگر همین حالا او پیشنهاد معاوضه هریک از مهاجمینش را با حامد پاکدل روی میز مدیران آلومینیوم اراک بگذارد، بدون شک این معاوضه انجام خواهد شد و این استقلال است که متضرر می شود.

 

نکته جالب ماجرا اینجاست که حامد پاکدل بارها اعلام کرده یک پرسپولیسی است و حاضر است مجانی برای پرسپولیس بازی کند و در این شرایط پیشنهاد به بازیکنی که هوادار تیم رقیب است، چیزی جز آشتگی ذهنی کادر فنی استقلال را نمی رساند.

به واقع کدام عقل سلیمی با داشتن 4 مهاجم تراز اول، به سراغ جذب یک مهاجم دیگر می رود؟ آیا فکری ضعف مفرط تیمش در میانه میدان به خصوص هافبک دفاعی را نمی بیند و اولویتش را بر روی جذب پاکدل قرار داده است؟

 

سلیقه مربی در استفاده از نفرات یک بحث است و کج سلیقگی یک بحث دیگر! فکری در حالی به بازیکنی مثل لاح یا سبحان خاقانی فرصت داده که چشمانش را بر روی طلای ناب آندرا استراماچونی یعنی سجاد آقایی که کیفیت خودو را فصل پیش ثابت کرده بسته است و به دلایل نامشخص به او رصت عرض اندام در ترکیب استقلال نمی دهد.

هر چه که هست،، همه این کج سلیقگی ها و کشته شدن ففضای رقابتی در تیم استقلال باعث شده تا کیفیت فنی این تیم در بازیها نیز با افت مواجه شود و مسئولیت این اتفاق مستقیماً با فکری است.

 

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناصر منصوری 23 فوریه 2021 / 1:03 ق.ظ

    بنظر من اگه استقلال بدون مربی بازی میکرد نتایجش تو نیم فصل از اینی که الانه احتمال قوی بهتر بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید