کد خبر:24697
پ

توقف فنی ترین استقلال مقابل الاهلی با انگیزه | خطر بیخ گوش آبی ها

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارائه یک نمایش بی نقص توانست مقابل الاهلی با انگیزه و متحول شده با مربی جدیدش یک امتیاز حساس به دست بیاورد و با کنترل بازی، به انتظار هفته پایانی بایهای بنشیند.   توقف فنی ترین استقلال مقابل الاهلی با انگیزه اگرچه استقلال شروع طوفانی در مرحله گروهی لیگ […]

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارائه یک نمایش بی نقص توانست مقابل الاهلی با انگیزه و متحول شده با مربی جدیدش یک امتیاز حساس به دست بیاورد و با کنترل بازی، به انتظار هفته پایانی بایهای بنشیند.

 

توقف فنی ترین استقلال مقابل الاهلی با انگیزه

توقف فنی ترین استقلال مقابل الاهلی با انگیزه

اگرچه استقلال شروع طوفانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت اما رفته رفته با تحلیل قوای جسمانی رو به رو شد و کیفیت بازیکنان این تیم با افت مواجه شد. مصدومیت نادری و دیاباته و حتی فرشید اسماعیلی از جمله مواردی بود که در بازیهای اخیر استقلال رخ داد اما آبی ها در بازی شب گذشته مقابل الاهلی توانستند فنی ترین بازی خود در بازیها را به نمایش بگذارند به طوری که با اعتماد به نفس مثال زدنی در دفاع و استفاده از بازیکنان مناسب در پست های حساس، اشتباهات دیدارهای ابتدایی را در خط دفاع تکرار نکردند تا عمر سوما و بازیکنان تکنیکی الاهلی در دام ساختار دفاعی استقلال اسیر شوند و چند فرصت الاهلی نیز به واسطه شوت از راه دور یا ضربات کرنر به دست آمد، وگرنه ساختار دفاعی منسجم استقلال که با بازی خوب مهدی پور و عارف غلامی همراه شده بود، نفوذ ناپذیر به نظر می رسید.

ساختار دفاعی استقلال که در بازی مقابل الدحیل به واسطه اشتباهات کمرشکن مسعود ریگی و مرادمند به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده بود، در بازی مقابل الاهلی ترمیم شد و اجازه هنرنمایی به مهاجمین الاهلی نداد اما این اتفاق در حالی رخ داد که خستگی بازیکنان خط جلوی استقلال مانع از تکرار هنرنمایی های آنها در این بازی شد.

این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که در بازی بعدی استقلال می بایست به مصاف ییکی ترین تیم گروه یعنی الشرطه عراق برود و اگر در دو روز باقیمانده به برگزاری آن بازی ریکاوری مناسب انجام نشود، شاید کار استقلال به مشکل برخورد کند.

غیبت محمد نادری در دفاع چپ نی زبه شدت بر روی کارهای هجومی استقلال ا زآن جناح تاثیر منفی گذاشته و میلیچ نتوانسته عملکردی که نادری در آن منطقه از خود نشان داد را تکرار کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 28 آوریل 2021 / 6:06 ب.ظ

    هرچه در چهار بازی قبلی دفاع بد بود و حمله خوب در این بازی دفاع بیست گرفت و بدون ایراد منتها حمله خصوصا نیمار آسیا ضعیف بود! به امید برد مهم و حساس برابر الشرطه💙

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید