کد خبر:31205
پ

توطئه اماراتی یا توهم ایرانی | احمد نوراللهی دیپورت از امارات دیپورت می شود

در حالی که سرمربی الاهلی اخبار مربوط به دیپورت احمد نوراللهی را از این تیم تکذیب کرد اما شواهد و قرائن اینطور نشان می دهد که نوراللهی وضعیت خوبی در الاهلی ندارد و احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.   توطئه اماراتی یا توهم ایرانی | احمد نوراللهی دیپورت از امارات دیپورت می […]

در حالی که سرمربی الاهلی اخبار مربوط به دیپورت احمد نوراللهی را از این تیم تکذیب کرد اما شواهد و قرائن اینطور نشان می دهد که نوراللهی وضعیت خوبی در الاهلی ندارد و احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

 

توطئه اماراتی یا توهم ایرانی | احمد نوراللهی دیپورت از امارات دیپورت می شود

توطئه اماراتی یا توهم ایرانی | احمد نوراللهی دیپورت از امارات دیپورت می شود

با توجه به تعویض نوراللهی در بازیهای قبلی و نیمت نشینی اش در بازی اخیر این تیم که در دقیقه 93 وارد زمین شد و بدون اینکه توپ به پایش بخورد، بازی را به اتمام رساند، برخی رسانه های اماراتی مدعی شده اند احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس به زودی از این تیم اخراج می شود.

اما نکته طنز ماجرا جائیست که بدانیم برخی رسانه های وطنی با توهمی فانتزی و عجیب مدعی هستند اماراتی ها عامدانه در خال تخریب روانی احمد نوراللهی هستند تا در او یا در بازی مقدماتی جام جهانی 2022 بین ایران و امارات یا به تیم ملی دعوت نشود و یا با روحیه ای خراب و افت کرده، کیفیت سابق را از خود به نمایش نگذارد.

این توهم فانتزی آنجا مضحک تر می شود که بدانیم دیگر ملی پوش ایران یعنی مهدی قایدی نیز در همان تیم الاهلی حضور دارد و اگر بنا به تخریب روحی روانی بازیکن تکنیکی و گلزن تیم ملی ایران بود، علی القاعده مسئولین تیم اماراتی باید روی اعصاب قایدی کار می کردند!

 

نکته ای که در سالهای اخیر به دفعات رخ داده اینکه، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس از جمله فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی و حالا احمد نوراللهی با جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیمی خارجی نتوانسته اند کیفیت فنی خود در پرسپولیس را به نمایش بگذارند و خیلی زود دیپورت شده اند. اتفاقی که به سادگی نمی توان از آن گذشت.

به نظر می رسد برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی با احمد نوراللهی دارند این روزها در تلاشند نیمکت نشینی نوراللهی را به مسائل غیرفوتبالی ربط دهند تا این بازیکن از تیم ملی و جام جهانی جا نماند چرا که بدون شک اسکوچیچ با توجه به انبوه بازیکنان با کیفیت در پست نوراللهی، احتمالاً یا وی را به اردوی بعدی دعوت نمی کند و یا در بهترین حالت نیمکت نشین خواهد کرد چرا که هیچ سرمربی تیم ملی، یک بازیکن نیمکت نشین آن هم در لیگ امارات را در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نمی دهد.

کلیدواژه : احمد نوراللهی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • محمد 28 سپتامبر 2021 / 9:44 ق.ظ

    نویسنده این متن خیلی ناشی هست. چرا بیان اعصاب قاعدی رو بهم بزنن احمد نور فبکس تیم ملی هست قائدی ی بازیکن نیمکت نشین تیم ملی هست که دقیقه ۹۰ به بعد میارنش بازی پس حتما باید روحیه احمد نور رو خراب کنن تا قایدی نیمکت نشین رو

    • میعاد 28 سپتامبر 2021 / 10:16 ق.ظ

      آقای وارد و حرفه ای ! قایدی اکثر بازیا در 20 دقیقه آخر بازیا میاد توی زمین و خیلی هم تاثیرگذار ه اتفاقاً

  • رضا 24 سپتامبر 2021 / 1:54 ب.ظ

    این نشون میده بازیکنان پرسپولیس فقط در ایران بازی‌کن محسوب میشن چون تمام رسانه ها و حکومت و شخصیت‌ها فقط به این تیم نظر دارن. هر کی میاد پرسپولیس بازیکن درجه ۳ هم باشه بالاخره تیم ملی دعوت میشه.کیروش جلوی این پارتی بازی ها ایستاد و نهایتا نصف مردم متعصب لنگی علیه اش شدند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید