کد خبر:38144
پ

توافق نهایی بافتمبی گومیس با سپاهان | کابوس پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

همانطور که در اخبار مختلف احتمالاً شنیده بودید، بافتمبی گومیس مهاجم گلزن سابق الهلال که فصل گذشته در سوپرلیگ ترکیه توپ می زد، مذاکراتی با باشگاه سپاهان برای پیوستن به این تیم داشته است.   توافق نهایی بافتمبی گومیس با سپاهان | کابوس پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بافتمبی گومیس که در چند نوبت […]

همانطور که در اخبار مختلف احتمالاً شنیده بودید، بافتمبی گومیس مهاجم گلزن سابق الهلال که فصل گذشته در سوپرلیگ ترکیه توپ می زد، مذاکراتی با باشگاه سپاهان برای پیوستن به این تیم داشته است.

 

توافق نهایی بافتمبی گومیس با سپاهان | کابوس پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

توافق نهایی بافتمبی گومیس با سپاهان | کابوس پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

بافتمبی گومیس که در چند نوبت در لیست خرید پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیز حضور داشت، اینبار به واسطه همکاری با ژوزه مورایس در الهلال راضی به کاهش مبلغ دستمزد و حضور در سپاهان شده است. حضور این بازیکن با شادی گل مخصوصش، یادآور تلخی های چند سال اخیر برای هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که با گلهای گومیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته بودند.

گفته می شود انتقال گومیس به سپاهان با رقمی حدود 60 میلیارد تومان برای 3 فصل در آستانه نهایی شدن است.

با توجه به افزایش حضور بازیکنان با کیفیت در لیگ برتر پیش رو و همچنین حضور مربیان خارجی با کیفیت در کنار مربیان داخلی با انگیزه و با کیفیت، انتظار می رود لیگ بیست و دوم که در آستانه جام جهانی برگزار می شود، با کیفیت ترین لیگ چند سال اخیر در فوتبال ایران باشد چرا که بازیکنان داخلی نیز انگیزه زیادی برای درخشش و دعوت به تیم ملی برای جام جهانی دارند و مربیان و بازیکنانخارجی ها نیز برای استمرار حضور خود ردر تیم های بزرگ ایرانی، نیاز به نتیجه گیری و موفقیت دارند.

بدون شک افزایش حضور ستارگان فوتبال ایران و جهان در لیگ برتر، لیگ ایران را به با کیفیت ترین لیگ آسیا تبدیل خواهد کرد و با توجه به بازگشت بسیاری از لژیونرها به تیمهای داخلی، انتظار می رود، لیگی پویا و جذاب در انتظار علاقه مندان به فوتبال باشد.

5 تیم مدعی، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد شانس های قهرمانی در فصل پیش رو هستند که باید دید در انتها، جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.

 

پی نوشت: گفته می شود هدف گذاری باشگاه سپاهان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از دلایل قبول پیشنهاد سپاهان توسط گومیس بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید