کد خبر:13099
پ

توافق باشگاه پرسپولیس با امیر طاهر مدافع مس کرمان

پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع  است. علی رغم مخالفت اولیه باشگاه مس کرمان، گفته می شود دقایقی پیش توافق بین دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال انجام شده است.   توافق باشگاه پرسپولیس با […]

پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع  است. علی رغم مخالفت اولیه باشگاه مس کرمان، گفته می شود دقایقی پیش توافق بین دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال انجام شده است.

 

توافق باشگاه پرسپولیس با امیر طاهر مدافع مس کرمان

توافق باشگاه پرسپولیس با امیر طاهر مدافع مس کرمان

کادرفنی پرسپولیس برای جانشینی مدافع خود سراغ گزینه های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند. یکی از گزینه هایی که در لیست یحیی گل محمدی حضور داشت امیر طاهر مدافع چپ فصل گذشته باشگاه مس کرمان بود که بعد از مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه های این بازیکن و مسئولان باشگاه مس بالاخره این بازیکن پرسپولیسی شد و در فصل بیستم پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

مدیران مس ابتدا مبلغ بالایی برای رضایتنامه این بازیکن جوان درخواست کردند ولی به نظر می رسد با مذاکرات انجام شده مبلغ این رضایت نامه کمتر شده و طبق توافق قرار است باشگاه پرسپولیس در دو فقره چک و در تاریخ های ۵ اسفند و ۱۵ فروردین مبلغ رضایت نامه را به باشگاه مس کرمان پرداخت کند.

همچنین رضا مهاجری سرمربی تیم مس کرمان هم که مخالف انتقال این بازیکن به پرسپولیس بود بعد از جلسه با مدیران مس کرمان به این انتقال رضایت داده و راضی شد مدافع جوان تیمش راهی پرسپولیس شود. گفتنی است امیر طاهر متولد سال ۱۳۷۸ و در پست مدافع و هافبک چپ می تواند برای پرسپولیس بازی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید