کد خبر:8568
پ

توئیت حمایتی سعد الحارثی از پرسپولیس پس از محرومیت آل کثیر: به خدا آنها مظلوم هستند

سعد الحارثی که بارها با توئیت های تلخ خود علیه پرسپولیس موضع گیری کرده بود اینبار در مقام حامی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در آمد و مدعی شد، پرسپولیس مظلوم است.   توئیت حمایتی سعد الحارثی از پرسپولیس پس از محرومیت آل کثیر: به خدا آنها مظلوم هستند   سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی […]

سعد الحارثی که بارها با توئیت های تلخ خود علیه پرسپولیس موضع گیری کرده بود اینبار در مقام حامی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در آمد و مدعی شد، پرسپولیس مظلوم است.

 

توئیت حمایتی سعد الحارثی از پرسپولیس پس از محرومیت آل کثیر: به خدا آنها مظلوم هستند

 

سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی به حمایت از پرسپولیس پرداخت و نوشت: پرسپولیس به خاطر شادی گل بازیکنش که از ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حتی با تیم سابقش نفت آبادان می کرد، مورد ظلم واقع شد!! به نظر می رسد این توطئه برای کنار زدن تیم سرخ پوش است. این اقدام AFC حمایتی بی سابقه از تیمی ناتوان است که برای اولین بار می خواهد به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

❇️این خبرنگار سعودی ادامه نوشت: پرسپولیس مظلوم است. به خدا این تیم مظلوم است. متوجه شدید چه کسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را مدیریت می کند. حق باشگاه ایرانی است که علیه این حکم ظلمانه اعتراض کند و می تواند در این قضیه برنده باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید