کد خبر:3912
پ

تهدید مهدی قایدی توسط ارسلان مطهری با کورس 60 متری

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست در یک بازی حساس در آبادان به برتری 2 بر 0 دست یابد تا امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی همچنان زنده بماند.   استقلال با زوج ترسناک ارسلان و شیخ خطرناک شد مجیدی در این دیدار به جز یک پست، تقریباً نفرات مورد […]

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست در یک بازی حساس در آبادان به برتری 2 بر 0 دست یابد تا امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی همچنان زنده بماند.

 

استقلال با زوج ترسناک ارسلان و شیخ خطرناک شد

استقلال با زوج ترسناک ارسلان و شیخ خطرناک شد

مجیدی در این دیدار به جز یک پست، تقریباً نفرات مورد نظرش را در اختیار داشت و بازگشت فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته به دوران اوج خود نوید قدرت نمایی مجدد استقلال در لیگ برتر را می دهد که البته این اتفاق کمی دیر رخ داد چرا که آبی ها در سه هفته گذشته پس از شروع مسابقات امتیازات زیادی را از دست دادند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند اما آمادگی مناسب بسیاری از بازیکنان استقلال این نوید را به هواداران این تیم داد که آنها قادرند در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در دوران اوج خود، حریفان را شکست دهند.

 

مهدی قائدی در این بازی نیز برای سومین دیدار متوالی نتوانست گلزنی کند؛ علی رغم تحرک بالای قایدی در زمین اما او در زدن ضربات آخر همچنان بی دقت عمل می کند و در چند مورد نتوانست از موقعیت ایجاد شده استفاده مطلوب را ببرد. با خروج او از زمین و ورود ارسلان مطهری به بازی در دقیقه 89 کمتر کسی شانس گلزنی برای ارسلانی که تازه از بند مصدومیت رها شده بود قائل بود اما گیتاریست استقلالی ها در یک کورش 60 متری توانست یک گل زیبا به ثمر برساند و تیمش را از زیر فشار دقایق پایانی صنعت نفت خارج کند.

 

به نظر می رسد پیشنهاداتی که برای مهدی قایدی برای فصل آتی روی میز است تمرکز او را از بین برده و او قادر نیست به فرم مطلوب قبل از دوران کرونا بازگردد و اگر این اتفاق ادامه پیدا کند، اصلا بعید نیست مجیدی از زوج ترسناک و گلزن ارسلان مطهری و دیاباته که هر لحظه بوی گل می دهند در بازیهای بعد استفاده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید