کد خبر:44276
پ

تهدید باشگاه هوادار: اگر میزبانی ما از پرسپولیس در پاس قوامین نباشد، از جام حذفی انصراف و به فیفا گزارش می کنیم

تصمیم جنجالی تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان باعث شده تا این ذهنیت پیش بیاید که شورای تامین با همان استدلال هایی که امروز، این بازی را در پاس قوامین و دستگردی برگزار نکرد، بازی حساس نیمه نهایی تیم هوادار و پرسپولیس را که به میزبانی هوادار برگزار خواهد شد، بار دیگر به استادیوم […]

تصمیم جنجالی تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان باعث شده تا این ذهنیت پیش بیاید که شورای تامین با همان استدلال هایی که امروز، این بازی را در پاس قوامین و دستگردی برگزار نکرد، بازی حساس نیمه نهایی تیم هوادار و پرسپولیس را که به میزبانی هوادار برگزار خواهد شد، بار دیگر به استادیوم آزادی منتقل کند!

▫️

باشگاه هوادار در نامه‌ای به سازمان لیگ و بیست روز مانده تا برگزاری دیدار نیمه نهایی بدین وسیله به اطلاع مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استانداری تهران می رساند که به جز ورزشگاه پاس قوامین به عنوان ورزشگاه خانگی خود در هیچ ورزشگاه دیگری برابر پرسپولیس به میدان نمی رود و در صورت اخذ چنین تصمیمی نه تنها از ادامه رقابت های جام حذفی انصراف خواهد داد که شکایت رسمی خود را به فیفا ارسال و پیگیری خواهد کرد.

دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی را همزمان برگزار کنید

▫️

پیرو برنامه اعلامی سازمان لیگ هوادار روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان پرسپولیس و استقلال نیز بیست و چهار ساعت زودتر و در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود.

▫️

اما موضوعی که با اعتراض رسمی باشگاه هوادار همراه شده آن است که به چه دلیل وقتی دو دیدار مذکور در دو ورزشگاه مجزا قرار است توسط چهار نماینده راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شود،دیدارهای مرحله نیمه نهایی باید با اختلاف زمانی بیست و چهار ساعته برگزار گردد؟!

▫️

سازمان لیگ به نظر فورا باید نسبت به اتخاذ تصمیمی به روز تر و حرفه ای تر اقدام نماید تا مبادا شائبه پوچ دیگری بخواهد خدای ناکرده متوجه تصمیمات شان بشود و به آسانی می توانند نقشه های تکراری سناریو نویسان که مسائل دیگری در ذهن می پرورانند را نقش بر آب کنند.

پی نوشت: به واقع که برگزاری غیر همزمان بازی های نیمه نهایی نیز از جمله تصمیمات بحث برانگیز سهیل مهدی و رفقایش است که این روزها برای تیم محبوبشان سنگ تمام گذاشته اند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 4 مه 2023 / 4:50 ب.ظ

    احسن چاره کار همینه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید