کد خبر:14472
پ

تنها نقطه مثبت استقلال در بازی مقابل صنعت نفت: دروازه بان رشید!

رشید مظاهری در شرایطی اولین گل خود در استقلال را دریافت کرد که نمایش موفقی برابر نفت آبادان ارائه داد و در چند مرحله مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. بتاکاپ – گلر ملی‌پوش استقلال که سومین بازی خود با پیراهن این تیم را برابر نفت آبادان به پایان رساند، اولین خود در ترکیب […]

رشید مظاهری در شرایطی اولین گل خود در استقلال را دریافت کرد که نمایش موفقی برابر نفت آبادان ارائه داد و در چند مرحله مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

تنها نقطه مثبت استقلال در بازی مقابل صنعت نفت: دروازه بان رشید!

بتاکاپ – گلر ملی‌پوش استقلال که سومین بازی خود با پیراهن این تیم را برابر نفت آبادان به پایان رساند، اولین خود در ترکیب این تیم را در شرایطی پشت سر گذاشت که در چند مرحله مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

شروع ماجراهای دروازه‌بانی استقلال در فصل هجدهم بود. آبی‌ها که دو گلر فوق العاده در ترکیب خود داشتند به دلیل اختلاف درونی بین مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی بارها دچار چالش شده بودند. پایان فصل هجدهم همراه با جدایی مهدی رحمتی کاپیتان باسابقه این تیم به مقصد شهرخودرو بود تا سیدحسین حسینی در لیگ نوزدهم با پیراهن شماره یک برای آبی‌پوشان به میدان برود. سیدحسین حسینی که موفق شده بود در لیگ هجدهم و علیرغم حضور مهدی رحمتی یک رکورد فوق العاده را در بسته نگه داشتن دروازه‌اش به خود اختصاص دهد، امیدوار بود اینبار بدون رقیب صاحبنام خود سند دروازه این تیم را تا سالیان آتی به نام خود کند.

شروع امیدوارکننده و حضور در تیم ملی در ادامه با تنزل کیفی شماره یک استقلال همراه شد و او در چند بازی با ناکامی خود در حفظ دروازه تیم، مورد هجمه انتقادات قرار گرفت. سیدحسین حسینی در پایان فصل که 30 بازی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشته بود با دریافت 31 گل به کار خود پایان داد تا بدترین رکورد آبی‌ها را در پنج سال اخیر پشت سر بگذارد و فشارها علیه او بیشتر شود.

استقلال در نقل و انتقالات خیلی زودتر از حد تصور دست به کار شد و اینبار برای اینکه رقابت را درون دروازه تیمش برای حفظ انگیزه بین گلرها بالا ببرد، با رشید مظاهری وارد مذاکره شد و گلر جدایی طلب تراکتور را به اردوگاه خود آورد. مظاهری که شانس حضور در جمع استقلالی‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف همتای خود در پرسپولیس (حامد لک) با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها از دست رفته می‌دید، در نهایت با شروع فصل فرصت همراهی تیم را به دست آورد.

با این حال فصل برای او با نیمکت نشینی آغاز شد و کلین شیت سیدحسین حسینی در اولین بازی این اتفاق را در هفته دوم هم تکرار کرد. شکست آبی‌ها در اهواز و مقابل فولاد باعث شد تا مظاهری اولین بازی خود را در هفته سوم در ترکیب استقلال به انجام برساند. او در دو بازی قبلی آبی‌ها موفق به کلین شیت شد تا امیدواری و حمایت هواداران را پشت سر خود ببیند. در هفته سوم اما این محمد طیبی بود که مقاومت او را درون دروازه استقلال شکست.

با این حال نمایش رشید مظاهری برابر نفت آبادان با نکات جالبی همراه بود. مهمترین نقش او را می‌توان در واکنش‌هایی دانست که مانع از شکست دوباره آبی‌ها شد. مظاهری در سیو جالب توجه خود در این دیدار، در شرایطی که مدافعان استقلال در مهار طالب ریکانی ناکام مانده بودند، در آخرین لحظه با واکنشی دیدنی مانع از دستیابی حریف به گل دوم شد و آقای گل طلایی پوشان را هم در گلزنی ناکام گذاشت.

مظاهری که در ارسال‌ها هم مالک 18 قدم تیم خود بود، مانع از این می‌شد تا حریف بتواند روی این تاکتیک و توسط بیت سعید به موفقیت بزرگی دست یابد ولی در نهایت روی غافلگیری مدافعان تیمش در تیر دوم و در شرایطی که محمد طیبی توسط بازیکنی مارک نشده بود، گل دریافت کرد.

مهمترین نکته برای هواداران این تیم واکنش‌های مثبتی بود که به عملکرد رشید مظاهری طی ساعات اخیر و بعد از بازی با نفت آبادان داشتند. هواداران این تیم با اشاره به عملکرد گلر ملی‌پوش خود در صحنه‌هایی که تیم در فاز دفاعی فرصت در اختیار حریف قرار می‌دهند، به عنوان ناجی دروازه از مظاهری یاد کرده و وی را مورد تمجید قرار دادند. مظاهری به خوبی توانست در این بازی به عنوان ناجی تیمش در چند مرحله دروازه آبی‌ها را حفظ کند و باید دید در ادامه این رقابت پرماجرا بین او و سیدحسین حسینی به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید