کد خبر:12837
پ

تنها راه حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شادی گل جنجالی خود در بازی با ازبکستان و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شده است.   هدیه جذاب و ویژه – کفش نیم پوت پشمی مد پائیز و زمستان 99 همین حالا سفارش دهید   […]

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شادی گل جنجالی خود در بازی با ازبکستان و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شده است.

 

هدیه جذاب و ویژه – کفش نیم پوت پشمی مد پائیز و زمستان 99

همین حالا سفارش دهید

 

 

تنها راه حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تنها راه حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

سرخ ها پس از این اتفاق، به کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند که در هر ۲ کمیته بازنده شدند و حالا درصدد هستند تا پرونده آل کثیر را به دادگاه عالی ورزش ببرند.

گفتنیست کارشناسان حقوق فوتبال معتقدند اگر مسئولین پرسپولیس بتوانند سریعتر این پرونده را به CAS برده و دستور موقت بابت این مسئله بگیرند، حکم اولیه تا زمان تعیین تکلیف نهایی لغو خواهد شد و آل کثیر می تواند در فینال، پرسپولیس را همراهی کند.

البته مصدومیت عیسی ال کثیر نیز مزید بر علت شده تا او در فاصله حدود یک ماه تا بازی فینال، از تمرینات بدنسازی و تمرینات تاکتیکی به دور باشد و حتی اگر مجوز حضور او در فینال نیز صادر شود، بسیار بعید است بتواند کیفیت سابق را در آن بازی از خود به نمایش بگذارد چرا که مسلماً به واسطه دو ماه دوری اش از مستطیل سبز، با انجام تمرینات بدنسازی مجدد برای رسیدن به آمادگی و جلوگیری از مصدومیت مجدد نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید