کد خبر:17746
پ

تنها راه جذب مهدی ترابی بدون پرداخت 1 ریال توسط پرسپولیس

در حالی که طبق عرف معمول بازیکنی که بخواهد قبل از پایان قراردادش از تیمش جدا شود، مبلغی را به عنوان رضایتنامه به تیم مبدا می پردازد اما این احتمال وجود دارد که ترابی یا باشگاه پرسپولیس بدون پرداخت حتی یک ریال، قادر به عملی کردن بازگشت ترابی به پرسپولیس باشند.   تنها راه جذب […]

در حالی که طبق عرف معمول بازیکنی که بخواهد قبل از پایان قراردادش از تیمش جدا شود، مبلغی را به عنوان رضایتنامه به تیم مبدا می پردازد اما این احتمال وجود دارد که ترابی یا باشگاه پرسپولیس بدون پرداخت حتی یک ریال، قادر به عملی کردن بازگشت ترابی به پرسپولیس باشند.

 

تنها راه جذب مهدی ترابی بدون پرداخت 1 ریال توسط پرسپولیس

تنها راه جذب مهدی ترابی بدون پرداخت 1 ریال توسط پرسپولیس

نقل و انتقالات قطر و حتی اروپا آخر ژانویه تمام می شود. پرسپولیس تا نقل و انتقالات نیم فصل ایران نمی تواند ترابی را جذب کند. العربی اگر در این مدت تا پایان ژانویه تیمی پیدا شود که ترابی را بخواهد باید دست آن تیم را ببوسد زیرا قطری ها را از پرداخت الباقی مبلغ قرارداد ترابی معاف می کنند. اتفاقی که برای رامین رضائیان رخ داد و او به صورت توافقی تا پایان مدت قراردادش به تیم السیلیه پیوست و هیچ مبلغی بابت رضایتنامهبین دو باشگاه الدحیل و السیلیه رد و بدل نشد و السیلیه تنها ملکف به پرداخت مابقی دستمزد رضائیان با الدحیل شد.

 

🔺اگر ترابی تا پایان ژانویه تیمی پیدا نکند العربی مجبور است برای فسخ، با او و خارج کردن نامش و اضافه کردن بازیکن جدید با او توافق کند چرا که العربی برای جذب لمساکنی مجبور است ترابی را از لیست خود خارج کند که این خروج یا پیدا کردن تیمی برای او و انتقال قرضی او به آن تیم است و یا مصالحه با ترابی برای فسخ قرارداد است.

🔺لیگ قطر کمتر از سه ماه دیگر تمام می شود و ترابی آزاد خواهد شد و ترابی اگر فسخ توافقی را نپذیرد هم ضرر نخواهد کرد. پس به نفع العربی است که بدون دریافت یک دلار، این بازیکن را آزاد کند تا پرسپولیس رایگان او را جذب کند.

 

در واقع شرایط ترابی در العربی طوری است که اگر مشتری برای جذب قطعی او پیدا شود العربی قطعاً بابت انتقال او طلب مبلغ رضایتنامه خواهد کرد که در این شرایط هیچ تیمی چنین حرکتی را انجام نمی دهد چرا که سه ماه دیگر ترابی بازیکن آزاد خواهد شد و تیم مذکور می تواند در آن صورت ترابی را بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه جذب کند.

در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم می بایست دست به دعا بردارند که العربی برای ترابی مشتری پیدا نکند چرا که اگر مشتری برای او پیدا شود، این بازیکن به صورت قرضی تا پایان فصل قطر یعنی انتهای فروردین در آن تیم توپ خواهد زد که از تاریخ پایان نقل و انتقالات فوتبال ایران خارج شده و در آن صورت پرسپولیس در فصل جاری و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی تواند ترابی را جذب کند و باید منتظر اتفاقات در نقل و انتقالات تابستانی 1400 باشد تا ترابی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند که بسیار بعید است او پیشنهادات سنگین تر تیم های عربی را رها کرده و بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد.

س بار دیگر تاکید می کنیم تنها راهی که ترابی و پرسپولیس بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه به العربی به هم می رسند این است که العربی برای او مشتری پیدا نکند و در نهایت مجبور به فسخ توافقی با ترابی شود و او را آزاد کند که در این حالت ترابی می بایست باقیمانده دستمزد خود را  در ازای فسخ قرارداد توافقی بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه به باشگاه العربی ببخشد که اتفاقی بعید به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید