کد خبر:38521
پ

تناقض در صحبتهای یحیی گل محمدی در خصوص چرایی جذب مهاجم ارزان برزیلی

روز گذشته مصاحبه ای از قول یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس منتشر شد که تناقض زیادی با صحبتهای محمد محمدی معاون ورزشی مدیرعامل پرسپولیس داشت. تناقض در صحبتهای یحیی گل محمدی در خصوص چرایی جذب مهاجم ارزان برزیلی گل محمدی با انتقاد نرم از باشگاه در ناکامی در جذب مهاجمین مدنظرش مدعی شد اکنون پیدا […]

روز گذشته مصاحبه ای از قول یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس منتشر شد که تناقض زیادی با صحبتهای محمد محمدی معاون ورزشی مدیرعامل پرسپولیس داشت.

تناقض در صحبتهای یحیی گل محمدی در خصوص چرایی جذب مهاجم ارزان برزیلی
تناقض در صحبتهای یحیی گل محمدی در خصوص چرایی جذب مهاجم ارزان برزیلی

گل محمدی با انتقاد نرم از باشگاه در ناکامی در جذب مهاجمین مدنظرش مدعی شد اکنون پیدا کردن یک مهاجم با کیفیت بسیار سخت است و به سبب بودجه محدود باشگاه، آنها مجبورند به سراغ بازیکنان ارزان قیمت بروند. او در ادامه به موضوع معرفی یک بازیکن برزیلی اشاره کرد که بر طبق گزارش های دریافتی، این بازیکن در سری B برزیل بازی می کند و کسی نیست جز گابریل پوادا !

نکته متناقض در صحبتهای گل محمدی این بود که چندی پیش محمدی مدعی شده بود هیچ سقف مالی برای جذب دستیار و بازیکن ندارند و مطرح شدن این موارد را کذب محض دانست؛ حال سوال اینجاست آیا سرمربی پرسپولیس به دروغ به رسانه ها گفته که به خاطر مشکل مالی، مجبور به خرید بازیکن ارزان قیمت برزیلی شده اند؟

هر چه که هست، پرونده حضور بازیکنان ارزان قیمت و بی کیفیت خارجی در زمان حضور گل محمدی در پرسپولیس هر روز قطورتر می شود و باید دید بازیکنی که 50 هزار دلار قیمت دارد، با چه مبلغی به پرسپولیس خواهد پیوست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید