کد خبر:33531
پ

تناقض در صحبتهای حمید مطهری: تا وقتی داوری به سود ما هست هوچی گری نکنید !

حمید مطهری که در هفته های اخیر با صحبتهای عجیبش در رسانه ها نقل محافل شده، در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر در انتقاد از اعتراض کادر فنی استقلال به اشتباهات داور دربی مدعی شد، بهتر است هوچی گری نکنیم و اشتباهات داوری جزئی از بازی فوتبال است اما نکته جالب اینکه پس از […]

حمید مطهری که در هفته های اخیر با صحبتهای عجیبش در رسانه ها نقل محافل شده، در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر در انتقاد از اعتراض کادر فنی استقلال به اشتباهات داور دربی مدعی شد، بهتر است هوچی گری نکنیم و اشتباهات داوری جزئی از بازی فوتبال است اما نکته جالب اینکه پس از اشتباه داور در گل دوم هوادار به پرسپولیس به یکباره موضع او و باشگاه پرسپولیس در خصوص اشتباهات داوری عوض شد و امروز دوستان از داور بازی شکایت کرده و نتیجه به دست امده را به گردن اشتباهات داوری در این دیدار انداختند که البته مشخص شد بالسویه بوده و گل دوم پرسپولیس نیز با خطای رضا اسدی به دست آمده است.

 

تناقض در صحبتهای حمید مطهری: هوچی گری نکنید تا وقتی داوری به سود ما هست!

مطهری در حالی مدعی بود که قبل از بازیها با بیانیه نوشتن داوران را تحت فشار قرار ندهیم که مبدع بیانیه نویسی، برانکو ایوانکویچ بود که با بیانیه قبل از بازی چند فصل قبل پرسپولیس مقابل سپاهان در نقش جهان، این بدعت غلط را باب کرد و اتفاقا در آن بازی با بیانیه نویشی خود توانست داور بازی را عوض کند و علیرضا فغانی یک پنالتی اشتباه در دقیقه 88 به سود پرسپولیس گرفت تا تیم برانکو از شکست بگریزد.

نکته جالب تر اینکه کادر فنی استقلال قبل از دربی از داور حمایت کردند و این کادر فنی پرسپولیس و به طور خاص حمید مطهری بود که به طور رسمی در کنفرانس خبری پیش از بازی مسائل مربوط به داوری و نگرانی ها از داور را مطرح کرد و مدعی شد، بروید ببینید کدام تیم از داوری بهره بیشتری برده و …. که اتفاقاً همین حربه اقایان جواب داد و داوری دربی در نهایت به سود تیم پرسپولیس رقم خورد.

مطهری که نامه باشگاه استقلال به مسئولین ارشد کشور برای ورود VAR به فوتبال ایران را نیز به مسخره گرفته بود شاید امروز از صحبتهای خود پشیمان باشد چرا که بدون VAR بسیاری از نتایج در لیگ برتر واقعی نیستند و به واسطه اشتباهات داوران، امتیازات زیادی جا به جا شده اند.

 

در نهایت اینکه ناله اونا نمی خواهند ما قهرمان بشیم و ترسیم دشمن فرضی که توسط برخی مسئولین باشگاه پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده بود دیگر کارکرد سابق را ندارد چرا که انقدر این جمله تکراری و کلیشه ای بوده که دیگر برای افکار عمومی اهمیتی ندارد چرا که ظاهراً آنها می خواستند این تیم قهرمان شود و این تیم نیز در نهایت 5 دوره متوالی به قهرمانی رسید و وحشت و واهمه امروز کادر فنی پرسپولیس این است که مبادا در غیاب مسعود سلطانی فر این تیم به قهرمانی نرسد و برخی ادعاها در خصوص قهرمانی های اخیر این تیم ثابت شود.

در ادامه توجه شما را به صحبتهای حمید مطهری در برنامه فوتبال برتر جلب می نمائیم.

کلیدواژه : حمید مطهری

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 12 دسامبر 2021 / 1:27 ب.ظ

    به این مردک دوست لورن بلان بگویید اگه میخواهی نمونه ای از هوچی گری و لات بازی ببینی به حرکات سرمربی خودتون نگاه کن متوجه میشی کی هوچیگره . یکی تو بازی گلگهر و لنگ در تهران سال قبل که مربیتون میخواست داور بازی رو کتک بزنه و دوی هم توی همین بازی اخیر لنگ با هوادار که مربی لنگ آب معدنی های بیچاره رو لگد میزنه دریت مثل چهارپاها. شماها خودتون یک پا هوچیگر و لمپن هستیتد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید