کد خبر:36842
پ

تمسخر بیانیه باشگاه پرسپولیس توسط درموت گلکر انگلیسی

شب گذشته درموت گلکر داور سابق و معروف فوتبال انگلیس که برای کارشناسی صحنه های مختلف بازیهای لیگ برتر ایران با برنامه هت تریک همکاری می کند، در خصوص صحنه های مختلف دیدارهای هفته بیست و ششم مشکوک اظهار نظرکرد. تمسخر بیانیه باشگاه پرسپولیس توسط درموت گلکر انگلیسی مهمترین بازی های هفته گذشته بدون شک […]

شب گذشته درموت گلکر داور سابق و معروف فوتبال انگلیس که برای کارشناسی صحنه های مختلف بازیهای لیگ برتر ایران با برنامه هت تریک همکاری می کند، در خصوص صحنه های مختلف دیدارهای هفته بیست و ششم مشکوک اظهار نظرکرد.

تمسخر بیانیه باشگاه پرسپولیس توسط درموت گلکر انگلیسی

مهمترین بازی های هفته گذشته بدون شک بازی استقلال و پدیده و همچنین پرسپولیس مقابل ذوب آهن بود. گلکر در خصوص دو صحنه حساس بازی استقلال و پدیده گفت:

 

1.آفساید جعفر سلمانی به درستی اعلام شد.

2.خطای زبیر نیک نفس روی بازیکن پدیده، به هیچ وجه مستحق کارت قرمز نبود چرا که نه شدت داشت و نه خارج از کنترل بود و تصمیم داور در دادن کارت زرد به بازیکن شماره 14 استقلال درست بود.

 

او در خصوص بازی پرسپولیس و ذوب آهن که مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود نیز توضیح داد:

1.در سرنگون شدن بازیکن قرمز(عبدی) در محوطه جریمه هیچ خطای پنالتی رخ نداد چرا که بازیکن ذوب آهن به درستی ابتدا توپ را از آن خود کرد و در ادامه یک برخورد عادی در فوتبال به وجود آمد که هرگز پنالتی محسوب نمی شود.

2.در صحنه ای دیگر در زمان ارسال توپ برای عبدی و تمیروف، عبدی در آفساید قرار دارد اما تمیروف در آفساید نیست اما عبدی به سمت توپ حرکت کرد و در حین حرکتش موجب ایجاد وقفه در حرکت مدافع ذوب اهن شد و اینطور نبوده که تاثیری در صحنه آفساید نداشته باشد و در این صحنه باید به تصمیم داور در آفساید اعلام کردن این موقعیت احترام گذاشت.

 

با نگاهی به کارشناسی داوری دو بازی حساس هفته گذشته لیگ برتر، بیشتر به بیانیه طنز باشگاه پرسپولیس در خصوص صحنه های مورد اشاره پی می بریم چرا که یک داور معتبر بین المللی بر روی صحت قضاوت داوران در صحنه های مورد اشاره در بیانیه پرسپولیس صحه گذاشت و مشخص شد، آقایان تنها برای تحت تاثیر قرار دادن سوت ها در 4 هفته باقی مانده و به نوعی مظلوم نمایی، آخرین تیر در ترکش خود برای قهرمانی را رها کرده اند.

 

متاسفانه استناد باشگاه پرسپولیس به کارشناسی داورانی است که به اعتراف برخی بازیکنان پیشین این تیم از جمله مهدی هاشمی نسب خود روزگاری در مظان اتهام در همکاری با این باشگاه در بازیها بوده اند.

 

پی نوشت: بدون شک وقتی مستمع پای صحبت تراوشات ذهن مریض یک نعشه مجازی قرار بگیرد، چیزی جز بیانیه های عجیب از آن در نمی آید!

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 14 مه 2022 / 1:48 ب.ظ

    آخه حالا برنامه ی هت تریک دیگه شده برنامه ی خوب و معتبر تا حالا بد بود که آقای میثم فراهانی کیسه کش متوهم

    • لنگپولیس هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 14 مه 2022 / 4:52 ب.ظ

      تا حلا لنگیای کیسه کش برای اتبات خزعبلاتشون به اون برنامه رجوع می کردند . حالا که تو همون برنامه هم کیسه کشای لنگی حقیر شدند حالا اون برنامه بد شده . خدایا هیچ کس رو مثل لنگیه کیسه کش خوار و حقیر نکن. محصوص مثل بابا مافیاشون !!!!! بیسواد اعظم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید