کد خبر:36318
پ

تله پورت انسان چیست | دور زدن مرگ با فناوری جدید ناسا و مایکروسافت

تله پورت انسان با کپی سازی یا پرینت کامل سلولی از بدن یکی از روش های جاودانگی است! تصور کنید ابتدا اسکن کاملی از بدن شما ساخته شود و پس از آن پرینت جدید بدن شما در جایی دیگر با بافت جدید تله پورت و ساخته شود! شاید کمی به نظر عجیب برسد اما به […]

تله پورت انسان با کپی سازی یا پرینت کامل سلولی از بدن یکی از روش های جاودانگی است! تصور کنید ابتدا اسکن کاملی از بدن شما ساخته شود و پس از آن پرینت جدید بدن شما در جایی دیگر با بافت جدید تله پورت و ساخته شود! شاید کمی به نظر عجیب برسد اما به دو دلیل، شدنی است.

تله پورت انسان چیست | دور زدن مرگ با فناوری جدید ناسا و مایکروسافت

تله پورت انسان چیست | دور زدن مرگ با فناوری جدید ناسا و مایکروسافت

اول این که ناسا فاش کرد اواخر سال گذشته میلادی برای اولین بار موفق شد تا افرادی از جمله یک پزشک و مدیر اجرایی شرکت واقعیت مجازی و ترکیبی AEXA Aerospance را به صورت کاملا مجازی به فضا «تله پورت» کند.
در این روش تله پورت که Holoportation نامیده می‌شود، یک نمایش هولوگرافیک سه بعدی از فرد در ترکیبی از «هولوگرام» و «تله پورت» ایجاد می‌شود.

دومین مورد ،دانشمندان می‌گویند قلب انسان را با استفاده از چاپگر سه‌بعدی و با رگ و پی انسانی شبیه‌سازی کرده‌اند. آنها ساخت این قلب را یک “پیشرفت پزشکی چشمگیر” خوانده‌اند.
تال دویر، سرپرست تیم تحقیق می‌گوید که این قلب مینیاتوری اولین قلب بازسازی‌شده از این نوع در جهان است چون به گفته او جوهر پرینتر سه بعدی با بافت‌های چربی‌ای ساخته شده که از بدن بیماران برای تولید سلول، رگ‌های خونی، بطن و دهلیز قلب گرفته شده است.

با این اوصاف تله پورت سه بعدی امکان پذیر شده و چاپگر اجزا بدن سالم که بتوانند کار کنند نیز در دسترس است، تنها باید انتقال میانی و اسکن کاملی از سلول های انسان (چیزی در حد یک میلیارد سلول) انجام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید