کد خبر:8246
پ

تلنگر عجیب یحیی در جلسه روحی روانی بازیکنان قبل از بازی با پاختاکور

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جلسه آنالیز این تیم که برای بازیکنان برگزار کرد ضمن اشاره به تاکتیک های حریف از بازیکنان خود خواست تا اسیر درگیری های مهاجمان این تیم نشوند و آرامش خود را در جریان مسابقه حفظ کنند.   تلنگر عجیب یحیی در جلسه روحی روانی بازیکنان قبل از بازی با […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جلسه آنالیز این تیم که برای بازیکنان برگزار کرد ضمن اشاره به تاکتیک های حریف از بازیکنان خود خواست تا اسیر درگیری های مهاجمان این تیم نشوند و آرامش خود را در جریان مسابقه حفظ کنند.

 

تلنگر عجیب یحیی در جلسه روحی روانی بازیکنان قبل از بازی با پاختاکور

تلنگر عجیب یحیی در جلسه روحی روانی بازیکنان قبل از بازی با پاختاکور

نکته جالب توجه اینکه تاکید گل محمدی به حفظ آرامش تیمش بود و از شاگردان خود خواست تا آرامش خود را در صورت گل خوردن هم حفظ کنند.

 

البته حفظ آرامش در جریان بازی یکی از کلیدهای موفقیت تیمی است اما اینکه یحیی قبل از این بازی به بازیکنان خود اینگونه القا کند که احتمال گل خومردن آنها وجود دارد، در واقع به ناخودآگاه بازیکنان این نکته را تزریق کرده که آنها در مقابل پاختاکور حتماً گل دریافت خواهند کرد و پس از آن می بایست آرامش خود را حفظ کنند. معمولاً مربیان در جریان جلسات روحی قبل از بازی حرفی از دریافت گل از حریف نمی زنند و با جملاتی که نباید در این بازی گلی دریافت کنیم و با تمرکز بالا بازی کنیم و … به بازیکنان خود تلنگر روحی وارد می کنند.

 

پی نوشت: برانکو ایوانکویچ استاد بازی روانی و تاثیرگذاری بر روی ناخودآگاه بازیکنان بود و به خوبی این نکته را در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان پرسپولیس جا انداخته بود که آنها نباید ببازند و نه گلی دریافت کنند و همین مسئله نیز به روحیه جنگندگی بازیکنان پرسپولیس برای بردن و نباختن افزوده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید