کد خبر:39099
پ

تلاش یک پیج اینستاگرامی معلوم الحال برای وارونه نمایی کیفیت فنی استقلال

مدتهاست که یک پیج اینستاگرامی با ادمین های معلوم الحال که مشخص است از چه کسانی خط می گیرند، به کوبیدن تیم فرهاد مجیدی می پرداختند؛ پیج مذکور که به مدیرعامل سابق استقلال (ا.س) نزدیک است برای توجیه شکست استقلال مقابل سپاهان و جلوگیری از انتقاد هواداران این تیم نسبت به کیفیت فنی نازل تیم […]

مدتهاست که یک پیج اینستاگرامی با ادمین های معلوم الحال که مشخص است از چه کسانی خط می گیرند، به کوبیدن تیم فرهاد مجیدی می پرداختند؛ پیج مذکور که به مدیرعامل سابق استقلال (ا.س) نزدیک است برای توجیه شکست استقلال مقابل سپاهان و جلوگیری از انتقاد هواداران این تیم نسبت به کیفیت فنی نازل تیم ساپینتو، دست به وارونه نمایی بزرگی زد.

 

در اپیزود اول ادمین این پیج با استناد به آمار نهایی بازی استقلال و سپاهان مدعی شد، استقلال در آمار بهتر بوده است؛ اما هر چقدر در آمار کلیدی بازی کنکاش کردیم، متوجه برتری استقلال نشدیم چرا که این تیم تنها یک شانس گل مقابل دروازه سپاهان داشت و هیچ شوتی در چارچوب رشید مظاهری نزد تا گردانندگان این پیج مخاطبین خود را احمق فرض کرده و اینگونه حقیقت را کتمان کنند.

 

در سکانس بعدی ادمین معلوم الحال با اسکرین گرفتن از دو صحنه بی ربط از بازی استقلال در زمان مجیدی و ساپینتو قصد داشت اینطور القا کند که تیم ساپینتو هجومی است اما تیم مجیدی دفاعی بوده اما حقیقت ماجرا این است که اسکرین گرفته شده از بازی شب گذشته استقلال مربوط به ضدحمله خوردن استقلال است و اسکرینی که از تیم مجیدی در فصل گذشته نشان داده شده، مربوط به آرایش درست دفاعی این تیم در زمانی است که تیم حریف مالک توپ بود و همین مسئله نیز باعث شد تا ساختار دفاعی استقلال نفوذناپذیر به نظر برسد. شاید بهتر باشد ادمین این پیج به مخاطبین کم سن و سال خود توضیح دهد که چطور استقلال هجومی ساپینتو تنها 1 موقعیت گل نصفه ایجاد کرد و قادر به ثبت حتی یک شوت در چارچوب نبود.

 

در سکانس آخر نیز ادمین خردسال این پیج بر روی آلزایمری بودن مخاطبین خود حساب باز کرد و اولین بازی شفر با استقلال را با شکست مطرح کرد در حالی که شفر بسیار هوشمندانه در اولین بازی اش سعی کرد نبازد(مقابل فولاد 0-0 شد) و سپس ایده های خود را به تدریج به تیم تزریق کند نه مثل ساپینتو به یکباره هیجان زده شود و مقابل تیم قدرتمندی مثل سپاهان از 3-4-3 استفاده کند!

احتمالاً ادمین پیج مذکور بازی های استقلال در زمان استراماچونی را فراموش کرده که حتی در صورت باخت و تساوی هم هواداران استقلال، راضی از کیفیت بالای بازی استقلال بودند چرا که به دفعات موقعیت گل ایجاد می شد نه مثل بازی ضعیف استقلال مدل ساپینتو که حتی 1 شوت در چارچوب هم نداشته باشد.

 

هر چه که هست، استقلال با ساپینتو پا در مسیری گذاشته که قبلاً با محمود فکری طی کرده بود. ساپینتو باید بپذیرد سطح فوتبال ایران و بازیکنانش به قدری نیست که سیستم های مدرنی مثل 3-4-3 را که نیاز به قدرت بدنی بالا دارد، اجرا کند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید