کد خبر:16118
پ

تقلب اورتون از روی دست پرسپولیس | بازی منچسترسیتی و اورتون هم لغو شد

در حالی که روز گذشته قرار بود بازی حساس دو تیم اورتون و منچسترسیتی در چارچوب لیگ برتر انگلیس برگزار شود، حدود 4 ساعت مانده به شروع بازی مسئولین برگزارکننده بازیها لغو شدن این بازی به دلیل انتشار ویروس کرونا در بین چند بازیکن منچسترسیتی را اعلام عمومی کردند.   جدول لیگ برتر انگلیس   […]

در حالی که روز گذشته قرار بود بازی حساس دو تیم اورتون و منچسترسیتی در چارچوب لیگ برتر انگلیس برگزار شود، حدود 4 ساعت مانده به شروع بازی مسئولین برگزارکننده بازیها لغو شدن این بازی به دلیل انتشار ویروس کرونا در بین چند بازیکن منچسترسیتی را اعلام عمومی کردند.

 

جدول لیگ برتر انگلیس

 

تقلب اورتون از روی دست پرسپولیس: درخواست فوری برای اعلام علت لغو بازی با منچسترسیتی

تقلب اورتون از روی دست پرسپولیس | بازی منچسترسیتی و اورتون هم لغو شد

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه اورتون شدیداً به لغو این بازی معترض شد و لغو این بازی را در حالی که پیشتر از تمامی اعضای تیم ها تست کرونا گرفته می شود را مشکوک قلمداد کرد و خواستار اعلام رسمی دلایل لغو بازی به همراه مستندات شد.

اتفاق رخ داده در فوتبال انگلیس درست شبیه به آنچه بود که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن رخ داد و در حالی که دو تیم آماده برگزاری بازی بودند و ذوب آهن به تهران سفر کرده بود، به یکباره سازمان لیگ این بازی را به علت مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن ذوب اهن لغو کرد تا شائبه ها در خصوص این بازی نیز افزایش پیدا کند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس که از لغو این بازی متضرر شده بود درخواست روشن شدن علل واقعی این اتفاق را کرده که هنوز پاسخ روشنی از سوی مسئولین سازمان لیگ و کمیته انضباطی به آنها داده نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید