کد خبر:43831
پ

تقلب آرژانتینی ها برای رساندن مسی به رونالدو در بازی مقابل کوراسائو

لیونل مسی در بازی دوستانه شب گذشته تیم ملی آرژانتین مقابل کوروسائو در یک نیمه هت تریک کرد تا تعداد گل های ملی اش را به عدد 102 برساند. مسی که پس از رونالدوی 122 گله و علی دایی 109 گله در رده سوم بهترین گلزنان ملی قرار دارد؛ امیدوار است در دو سال آینده […]

لیونل مسی در بازی دوستانه شب گذشته تیم ملی آرژانتین مقابل کوروسائو در یک نیمه هت تریک کرد تا تعداد گل های ملی اش را به عدد 102 برساند.

مسی که پس از رونالدوی 122 گله و علی دایی 109 گله در رده سوم بهترین گلزنان ملی قرار دارد؛ امیدوار است در دو سال آینده بتواند رکورد رونالدو در این زمینه را هم بشکند.

به نظر می رسد مسئولین فدراسیون فوتبال آرژانتین برای ثبت این رکورد با ارزش به نام مسی و تیم ملی آرژانتین با لئو همکاری می کنند چرا که آنها با انتخاب حریفان تدارکاتی آسان، تنها به بالا رفتن تعداد گل های ملی مسی کمک می کنند و نه سطح کیفی تیم ملی آرژانتین!

گفتنیست آرژانتین بازی شب گذشته مقابل کوروسائو را با نتیجه 7 بر 0 با پیروزی پشت سر گذاشت.

سالها پیش نیز فالکائو با انجام چنین اقدامی توانست رکورد وحید شمسایی را که بهترین گلزن فوتسال جهان بود به نام خود کند.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال پرتغال در اقدامی مشابه دست به انجام حرکت مشابه با فدراسیون فوتبال آرژانتین می زند و همچنان رونالدو را در صدر گلزنان ملی جهان نگه می دارد یا خیر؟

بسیاری معتقدند تعداد گلهای رونالدو مقابل تیم های ضعیفی همچون لوگزامبورگ یا جزایر فارو زیاد بوده و لیونل مسی هرگز در چنین جایگاهی قرار نداشته که بتواند با تیم های ضعیف مصاف دهد. البته این صحبت ها در خصوص علی دایی نیز مطرح بود که بیشتر گل های ملی خود را مقابل تیم های مالدیو، گوام، نپال و … به ثمر رسانده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید