کد خبر:3085
پ

تغییر در شیوه برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

تغییر شیوه برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در دستور کار یوفا قرار گرفته است.   تغییر در شیوه برگزاری لیگ قهرمانان اروپا رسانه‌های اروپایی از جمله اسکای اسپورتس و بیلد خبر دادند، یوفا با توجه به محدودیت زمانی که برگزاری مسابقاتش دارد، چاره‌ای جز برگزاری آنها به صورت متمرکز ندارد، از این رو […]

تغییر شیوه برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در دستور کار یوفا قرار گرفته است.

 

تغییر در شیوه برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

تغییر در شیوه برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

رسانه‌های اروپایی از جمله اسکای اسپورتس و بیلد خبر دادند، یوفا با توجه به محدودیت زمانی که برگزاری مسابقاتش دارد، چاره‌ای جز برگزاری آنها به صورت متمرکز ندارد، از این رو نهاد حاکم بر فوتبال قاره سبز، نه تنها فینال بلکه تمامی بازی‌های مراحل قبل از آن (از یک چهارم نهایی به بعد) را هم به صورت تک حذفی و در یک محل برگزار می‌‌کند، شیوه‌ای مشابه با بازی‌های جام جهانی و جام ملت‌های اروپا.

 

شهر لیسبون که یکی از کم‌خطرترین پایتخت‌های اروپایی از حیث میزان ابتلا به ویروس کرونا بوده هم از سوی یوفا به‌عنوان محل برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان انتخاب شده است.

 

همین داستان برای رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان بانوان اروپا هم تکرار خواهد شد به طوری که پس از مشخص شدن چهره تمامی تیم‌‌های صعودکننده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، مابقی بازی‌های این تورنمنت در آلمان انجام می‌شوند. بازی‌های لیگ قهرمانان بانوان اروپا هم در اسپانیا به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید