کد خبر:6946
پ

تغییر ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون لو رفت | یحیی برای التعاون سورپرایز دارد

در نشست خبری ساعاتی پیش مطهری مربی پرسپولیس، تغییر قطعی ترکیب پرسپولیس در بازی فردا شب این تیم مقابل التعاون عربستان لو رفت.   شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون در بازی امشب   جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2020   تغییر ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون لو رفت بر طبق آئین نامه اجرایی کنفرانس های پیش […]

در نشست خبری ساعاتی پیش مطهری مربی پرسپولیس، تغییر قطعی ترکیب پرسپولیس در بازی فردا شب این تیم مقابل التعاون عربستان لو رفت.

 

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون در بازی امشب

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2020

 

تغییر ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون لو رفت

تغییر ترکیب پرسپولیس مقابل التعاون لو رفت

بر طبق آئین نامه اجرایی کنفرانس های پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی تیم به همراه یکی از بازیکنانی که حضورش در بازی پیش رو قطعی است می بایست در نشست خبری حضور پیدا کنند تا به سوالات خبرنگاران جواب دهند و با توجه به حضور سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از بازی با التعاون به نظر می رسد بار دیگر شاهد حضور سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس و بازگشت این تیم به سیستم 3 دفاعه خواهیم بود.

 

بدین ترتیب، احتمال اینکه سید جلال در مرکز خط دفاعی بازی کند و شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در اطراف او قرار بگیرند بسیار زیاد است چرا که پرسپولیس برای اینکه از این گروه صعود کند، نیاز شدیدی به هر 3 امتیاز حساس این بازی دارد و احتمالاً یحیی در بازی فردا شب با آرایش هجومی و سیستم های 3 دفاعه، تیمش را به میدان می فرستد و شعاع حرکتی سعید آقایی و سیامک نعمتی در بال های چپ و راست را افزایش می دهد تا حضور بیشتری در حملات تیم داشته باشند.

 

به نظر می رسد یحیی قصد دارد با تغییر سیستم در ابتدای بازی فردا، آنالیز فنی تیم حریف را از نوع بازی پرسپولیس به هم بزند و در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی به گل برسد تا مثل بازی اول، تا دقایق پایانی به تیمش فشار وارد نشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید