کد خبر:32449
پ

تغییرات عجیب در هیئت مدیره استقلال | ورود سرپرست تیم ملی کشتی !

تغییر ناگهانی در هیات مدیره استقلال، هواداران این تیم را شوکه کرد. سرپرست تیم‌های ملی کشتی، عضو هیات مدیره جدید استقلال است. در شرایطی که چندی پیش هیات مدیره باشگاه استقلال دستخوش تغییر شد و نفراتی چون مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، محمد مؤمنی و مصطفی آجورلو به هیات مدیره استقلال اضافه شدند، اما ظاهرا یک […]

تغییر ناگهانی در هیات مدیره استقلال، هواداران این تیم را شوکه کرد. سرپرست تیم‌های ملی کشتی، عضو هیات مدیره جدید استقلال است.

در شرایطی که چندی پیش هیات مدیره باشگاه استقلال دستخوش تغییر شد و نفراتی چون مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، محمد مؤمنی و مصطفی آجورلو به هیات مدیره استقلال اضافه شدند، اما ظاهرا یک تغییر ناگهانی در جمع مدیران رده بالای استقلال اتفاق افتاده است.حجت کریمی که به عنوان سرپرست تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی فعالیت می‌کرد، امروز در نشست وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. با اضافه شدن وی که سابقه زیادی در فدراسیون کشتی دارد، تعداد اعضای هیات مدیره استقلال به عدد 6 می‌رسد اما یک نفر از این جمع جدا خواهد شد.مجتبی عبداللهی که به تازگی به جمع مدیران رده بالای استقلال اضافه شده، از هیات مدیره استقلال جدا خواهد شد.

رزومه مختصر از حجت کریمی

مدیرعامل شرکت توسعه پیشتازان اطلس پارت با برند مسترموتورز و فعال اقتصادی در حوزه قطعات خودرو و …او جانشین ‎مجتبی عبداللهی خواهد شد،ورود یک مدیر اقتصادی پازل اقتصادی ‎آجورلو در تیم مدیریتی آبی ها را تکمیل خواهد کرد؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید