کد خبر:36972
پ

تعریف مالک هال سیتی از الهیار صیادمنش ک او محمد صلاح آینده است

آجون مالک تیم هال سیتی که حسابی از خرید قطعی الهیار صیادمنش خوشحال به نظر می رسد، به تمجید از توانایی های ملی پوش سابق باشگاه استقلال زد. تعریف مالک هال سیتی از الهیار صیادمنش ک او محمد صلاح آینده است گفت: اللهیار تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ما است. او بسیار […]

آجون مالک تیم هال سیتی که حسابی از خرید قطعی الهیار صیادمنش خوشحال به نظر می رسد، به تمجید از توانایی های ملی پوش سابق باشگاه استقلال زد.

تعریف مالک هال سیتی از الهیار صیادمنش ک او محمد صلاح آینده است

تعریف مالک هال سیتی از الهیار صیادمنش ک او محمد صلاح آینده است

گفت: اللهیار تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ما است. او بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است.

وی ادعای سابق خود درباره صیادمنش را تکرار کرد و افزود: قبلاً گفته بودم که فکر می‌کنم صیادمنش می‌تواند محمد صلاح جدید باشد. نمی گویم او الان این‌طور است اما در آینده می‌تواند محمد صلاح باشد.

مالک باشگاه هال سیتی از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، کسی را می‌بینید که سریع‌تر از هر بازیکنی حرکت می‌کند، مثل پلی استیشن بازیکنی وجود دارد که سریع‌تر از بقیه می‌دود و شما او را در بهترین پست قرار می‌دهید. برای من، اللهیار همان بازیکن است.

مالک باشگاه هال سیتی یادآور شد: در روزنامه‌های ترکیه مطالبی خوانم که گفته بودند قصد نداریم اللهیار را بخریم و یا می‌خواهیم او را برگردانیم (به فنرباغچه). این چیزها همیشه نوشته می‌شود اما از او بسیار راضی هستیم. سرمربی ما هم راضی و خوشحال است. وقتی سرمربی راضی است، من هم راضی هستم. او را به زودی می‌بینیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید