کد خبر:14493
پ

تصور محمود فکری از سطح شعور هواداران استقلال: چند کودک خردسال!

از همان ابتدا که محمود فکری با کادر ضعیفش به یکباره سر از استقلال در آوردند مشخص بود که این استقلال ره به جایی نخواهد برد و امروز بسیاری از حقایقی که از قبل شروع مسابقات هشدار داده می شد، به واقعیت تبدیل شده اند و محمود فکری مانده و لشگری مصدوم و مصاحبه های […]

از همان ابتدا که محمود فکری با کادر ضعیفش به یکباره سر از استقلال در آوردند مشخص بود که این استقلال ره به جایی نخواهد برد و امروز بسیاری از حقایقی که از قبل شروع مسابقات هشدار داده می شد، به واقعیت تبدیل شده اند و محمود فکری مانده و لشگری مصدوم و مصاحبه های عجیبی که از خود به یادگار گذاشته است.

تصور محمود فکری از سطح شعور هواداران استقلال: چند کودک خردسال!

تصور محمود فکری از سطح شعور هواداران استقلال: چند کودک خردسال!

فکری که از از همان ابتدا به شدت انتخابش به عنوان سرمربی استقلال هیجان زده به نظر می رسید نتوانست هیجان خود حتی در ظاهر را پنهان کند و در رسانه اعلام کرد اگر از نساجی به آن روش (غیراخلاقی) جدا نمی شد و در پیوستن به استقلال تعلل میکرد، احتمالاً  فرد دیگری را به جای او به عنوان سرمربی معرفی می کردند!  حاج محمود که تا قبل از حضورش در استقلال پله های ترقی را به درستی طی کرده بود و با دستیار مجربش یعنی وحید فاضلی در نساجی یکه تازی می کرد به یکباره از مغز متفکر کادر فنی اش جدا شد و مجبور شد با آرش برهانی و صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده امور فنی استقلال را بچرخاند و با به خدمت گرفتن یک دستیار با رزومه نامشخص به نام امید علی دفتری ریسک بزرگی را در ورود به استقلال به جان خرید که امروز ثمره این کادر فنی ضعیف، کیفیت فنی بسیار پائین بازی استقلال در مصاف با تیمهای مقابل است که با تاکتیک های گنگ کادر فنی، تمامی ستاره های فصل گذشته استقلال را خاموش شده اند.

 

کادر فنی استقلال که هنوز در مهره چینی و تعویض مشکل دارد و قادر به آنالیز تیم حریف قبل و حین بازی نیست این روزها به عنوان دلایل ناگامی استقلال به مواردی اشاره می کند که حیرت انگیز به نظر می رسند.

محمود فکری که در بدو ورودش به استقلال سعی کرد باتعریف و تمجید از وزارت ورزش و شرایط موجود، جای پای خود را روی نیمکت استقلال سفت کند این روزها در تناقض با صحبتهای اولیه خود مدعی این موضوع است که عده ای نمی خواهند استقلال موفق شود و نتیجه بگیرد! او که تا پیش از این با صحبتهای خیالی خود در خصوص ضربه خوردن استقلال از داخل سعی کرد نقش وزارت ورزش در ناکامی تیم را کمرنگ جلوه دهد امروز به منتقد شماره 1 عوامل بیرونی که قصد ضربه زدن به استقلال دارند تبدیل شده است. محمود فکری فراموش کرده که روزگاری از کیفیت بد زمین تمرین استقلال تعریف می کرد اما امروز به واسطه همان زمین تمرین بی کیفیت، در هر بازی یک ستاره خود را به دلیل مصدومیت از دست می دهد و از تعداد مصدومین تیمش نیز به عنوان یکی دیگر از عوامل ناکامی استقلال یاد می کند.

هر چه که هست او تاکنون به همه موارد ممکن برای ناکامی استقلال اشاره کرده به جز ضعف در کادر فنی که به نظر می رسد اصلی ترین عامل بازی های ضعیف استقلال است. نبود یک آنالیزور حرفه ای در تیم استقلال که بتواند به درستی تاکتیک های حریفان را بررسی کند و آنتی تاکتیک حریف را در مواقع بحرانی بازی اجرایی کند، از اصلی ترین عوامل کیفیت پائین بازی های استقلال است که تا اینجای کار محمود فکری به آن بی توجه بوده است.

اینکه حنیف عمران زاده و صمد مرفاوی و آرش برهانی تا چه حد می توانند به او کمک کنند برا ما پوشیده است اما راز رضایت هواداران استقلال از بازیهای تیم استراماچونی، مجیدی، نامجومطلق یک آنالیزور حرفه ای بهنام صالح مصطفوی بود که زمانی دستیار کارلوس کیروش در تیم ملی به حساب می آمد. استقلال در فصل گذشته با سه مربی اگرچه به نتیجه دلخواهش نرسید اما هرگز هواداران این تیم از نتایج تیمشان نا امید نشدند چرا که کیفیتبازی این تیم، هواداران استقلال را سیراب میکرد و به مرور زمان نیز نتایج خوب برای هر سه مربی به دست آمد و تنها ناداوری و مصدومیت ها و بعضاً وزارت ورزش در خروج استراماچونی از تیم، باعث ناکامی استقلال در رسیدن به جام شد.

 

اینکه محمود فکری از همین حالا با اشاره به نتایج آن مربیان تا هفته پنجم و مقایسه با نتایج خودش با استقلال قصد ایجاد حاشیه امن برای خود داشته باشد یک اشتباه بزرگ است و به نوعی توهین به شعور هواداران استقلال به حساب می آید چرا که اگر مربیان قبلی استقلال در هفته های نخست حضورشان نتیجه لازم را کسب نکردند، در عوض نوع بازی استقلال آنقدر امیدوارکننده بود که هوادار به آنها فرصت بیشتر دهد اما به واقع تاکتیک استقلال در 5 بازی آخر این تیم چه بوده است؟

 

در نهایت اینکه او بدترین زمان ممکن را برای اعتراض به داوری انتخاب کرد چرا که داوری در بازی روز گذشته استقلال و صنعت نفت نه تنها به ضرر استقلال نبود بلکه به سود این تیم تمام شد تا اینگونه حمایت هواداران استقلال را هم در این زمینه از دست بدهد.

 

جناب فکری بعد از 4 فصل ناکامی، هوادار استقلال تفاوت بین مربی خوب و بی کیفیت و بازی خوب و بی کیفیت را به خوبی متوجه می شود و مطرح کردن عواملی همچون داوری یا نتایج ابتدای فصل و … تاثیری در قضاوت آنها نخواهد گذاشت چرا که به طور واضحی این استقلال از ضعف کادر فنی رنج می برد و نه اشتباه داوری و مصدومیت و …

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • ابی 8 دسامبر 2020 / 1:15 ب.ظ

    لنگی ها گورتو رو گم کنین

  • منصور 8 دسامبر 2020 / 12:32 ب.ظ

    بابامسعود وکمیته داور اجازه نمده والا الاستقلال سقوط می کنه باز بگید وزیر پرسپولیسیه

    • ابی 8 دسامبر 2020 / 1:13 ب.ظ

      ببند دهن گشادتو نادی اللنگ المافیا بابا مسعود پارسال نشون دادا با فرار دادن استراماچونی پرسپولیسی پس لا شو

  • پرسپولیس کبیر 8 دسامبر 2020 / 12:09 ب.ظ

    زنده باد ، مطلب عالی بود

  • مهدی 8 دسامبر 2020 / 10:52 ق.ظ

    کاملا مشخصه طرف چه تیمی هستی؟ آخرین مطالب سایت کوبوندن فولاد،سپاهان،استقلال و تراکتوره
    تا این حد کثیف و غیراخلاقی!!!

  • علی 8 دسامبر 2020 / 9:54 ق.ظ

    فکری هم امید داره چون داورا و بابا مسعود رو داره

    • ابی 8 دسامبر 2020 / 1:14 ب.ظ

      ممنون که بابا مسعود قرض دادین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید