کد خبر:39462
پ

تصمیم عاقلانه کاوه رضایی در پیوستن به تراکتور

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، کاوه رضایی بازیکن سابق استقلال، سر از پرسپولیس در نیاورد و به تراکتور سازی تبریز پیوست. تصمیم عاقلانه کاوه رضایی در پیوستن به تراکتور رضایی که به واسطه ضعف مدیریت در استقلال، قصه انتقالش به این تیم حداقل تا نیم فصل منتفی شده بود، در آستانه پیوستن […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، کاوه رضایی بازیکن سابق استقلال، سر از پرسپولیس در نیاورد و به تراکتور سازی تبریز پیوست.

تصمیم عاقلانه کاوه رضایی در پیوستن به تراکتور

تصمیم عاقلانه کاوه رضایی در پیوستن به تراکتور

رضایی که به واسطه ضعف مدیریت در استقلال، قصه انتقالش به این تیم حداقل تا نیم فصل منتفی شده بود، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت اما توصیه اطرافیان او باعث شد تا او قید تنش های احتمالی پس از پیوستنش به پرسپولیس را بزند و از بین فولاد، سپاهان و تراکتور تیم تبریزی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

 

همانطور که پیشتر گفته بودیم، بهترین انتخاب ممکن برای کاوه، فولاد خوزستان بود اما به سبب تاهل او و اجبار به اقامتش در اهواز و گرمای طاقت فرسایش، او قید حضور در اهواز را زد و به تبریزی رفت که تیمی پرستاره در اختیار قربان بردیف قرار گرفته و فرصت بررای نمایش توانایی های کاوه رضایی به مراتب مهیاتر از فولاد است.

او با حضور بازیکنان  با کیفیتی همچون گوستاوو و ریکاردو آلوز می تواند زهردارترین خط حمله لیگ را تشکیل دهد و خود را به تیم ملی در آستانه جام جهانی تحمیل کند.

نکته مثبت در خصوص این انتخاب اینکه، با حضور مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال، بار دیگر شاهد حضور کارلوس کیروش در تیم ملی خواهیم بود که اعتقاد ویژه ای به رضایی داشت.

 

گفته می شود رضایی با یک قرارداد یکساله راهی تبریز شده که بند فسخ قرارداد او در نیم فصل فعال خواهد شد و او در صورت تمایل می تواند تراکتور را به مقصد استقلال یا هر تیم دیگری ترک کند.

کلیدواژه : کاوه رضایی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید