کد خبر:15280
پ

تسویه حساب AFC با پرسپولیس با VAR | اشتباه نیمه نهایی با فینال در شد

لحظاتی پیش بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان برگزار شد و تیم کره ای توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد پرسپولیس بگذرد و به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا 2020 برسد.   تسویه حساب AFC با پرسپولیس با VAR | اشتباه نیمه نهایی با فینال در شد در این […]

لحظاتی پیش بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان برگزار شد و تیم کره ای توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد پرسپولیس بگذرد و به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا 2020 برسد.

 

تسویه حساب AFC با پرسپولیس با VAR | اشتباه نیمه نهایی با فینال در شد

تسویه حساب AFC با پرسپولیس با VAR | نیمه نهایی با فینال در شد

در این بازی عجیب ابتدا پرسپولیس روی تیزهوسی مهدی عبدی به گل اول رسید اما سوت نزدن داور در زمان قانونی وقتهای اضافه باعث شد تا در ثانیه های پایانی نیمه اول یک پنالتی به سود اولسان به کمک var اعلام کند تا شادی پرسپولیسی ها چند دقیقه بیشتر خوشحال نباشند و در نهایت دو تیم با نتیجه 1-1 به رختکن رفتند.

 

در نیمه دوم پرسپولیس رو به جلوتر بازی کرد اما اشتباه محرز مهدی شیری در خطای هند منجر به اعلام پنالتی دوم به سود اولسان شد که این مورد هم با VAR. تشخیص داده شد.

پس از گل دوم اولسان در این دیدار، پرسپولیس حدود 45 دقیقه برای جبران فرصت داشت و تا حد توان بر روی دروازه اولسان فشار آوردند اما استرس بالای بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا ضربات بازیکنان این تیم با بی دقتی به گل تبدیل نشود و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید تا رویای پرسپولیسی ها برای قهرمانی در آسیا برای بار دوم بر باد برود.

 

نکته جالب اینکه به نظر می رسد afc با توجه به اتفاقات بازی نیمه نهایی و عدم رجوع داور به var روی گل پرسپولیس به النصر در این دیدار با تاکید بسیار به داور در توجه به var، داور قطری را روانه این بازی کرده بود و دقیقا رجوع داور به var عامل شکست پرسپولیس شد و شاید اگر این بازی چند سال پیش بدون وجود var برگزار می شد، پرسپولیس قهرمان آسیا شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید