کد خبر:34797
پ

تست کرونای سردار آزمون منفی شد | قابل توجه نعشه مجازی و دوستان متوهمش!

بازی استقلال و هوادار و همچنین استقلال و پیکان در حالی لغو شد که برخی پزشکان وطنی(!) که در زمینه فوتبال فعالیت می کنند و تخصص بسیاری در جوسازی و ایجاد تنش و شائبه در رسانه ها دارند اخیراً مدعی شده بودند چطور ممکن است بازیکنان استقلال ظرف مدت کوتاهی تست کرونایشان مثبت و سپس […]

بازی استقلال و هوادار و همچنین استقلال و پیکان در حالی لغو شد که برخی پزشکان وطنی(!) که در زمینه فوتبال فعالیت می کنند و تخصص بسیاری در جوسازی و ایجاد تنش و شائبه در رسانه ها دارند اخیراً مدعی شده بودند چطور ممکن است بازیکنان استقلال ظرف مدت کوتاهی تست کرونایشان مثبت و سپس منفی اعلام شود!

 

تست کرونای سردار آزمون منفی شد | قابل توجه نعشه مجازی و دوستان متوهمش!

تست کرونای سردار آزمون منفی شد | قابل توجه نعشه مجازی و دوستان متوهمش!

این عده که به رهبری نعشه مجازی مشهور که از پای بساط منقل معمولاً پست و استوری می گذارد(!) در روزهای گذشته در تلاش برای ایجاد شائبه در خصوص کرونایی های استقلال بوده اند تا این تصمیم سازمان لیگ را زیر سوال ببرند. آنها با مطرح کردن مواردی همچون ویروس کرونای هوشمند در بین بازیکنان استقلال و همچنین پیدا شدن داروی جدید کرونا که سریعاً کرونا را درمان می کند، سعی کردند باشگاه استقلال را به کرونانمایی متهم کنند.  این در حالی بود که این رویه در بسیاری از موارد مشابه در سایر کشورها نیز وجود داشته و در فصل گذشته در خصوص سیامک نعمتی بازیکن تیم محبوب آقایان نیز رخ داد که در کمتر از 24 ساعت، دو تست متناقض مثبت و منفی برای وی ثبت شد تا شاهد سریعترین شفای بیماری کرونا در بین فوتبالیست ها باشیم.

 

اما موضوعی که آقایان دستاویز کنایه خود قرار داده بودند این روزها در اردوی تیم ملی و حتی اردوی تیم ملی عراق نیز جاری و ساری است و تست کرونای چند بازیکن تیم ملی ایران و عراق در آستانه بازی فردای دو تیم مثبت اعلام شده است. در بین افرادی که تست کرونایش مثبت اعلام شده بود، نام سردار آزمون نیز دیده می شد که امروز خبر منفی شدن تست کرونا آزمون رسانه ای شد تا مشخص شود این احتمال وجود دارد که بازیکنی تست کرونایش مثبت شود و سپس در چند روز آتی که تحت درمان قرار می گیرد، این تست منفی شود.

 

به واقع اتفاقی که برای سردار آزمون و تست کرونای او رخ داد، روسیاهی را به چهره کریه و نفرت انگیز نعشه مجازی گذاشت که با تمام توان سعی در وارونه نشان دادن حقایق داشت. گفته می شود او که ید طولایی در پمپاژ شایعات و شائبه های فوتبال ایران از طریق تریبون هایی که در احتیار دارد، داشته این روزها توسط معاونت حقوقی باشگاه استقلال تحت تعقیب قضائی قرار دارد.

 

ح.ق با مشاوره های غلط و اشتباه خود به مسئولین نساجی، فولاد، گل گهر و … باعث ایجاد تنش های بی مورد در فضای فوتبال کشور شده و به نظر می رسد دوران حضور او در رسانه ها رو به اتمام است و به زودی ممنوع الفعالیت خواهد شد. او با مشاوره های غلط خود به مدیریت وقت پرسپولیس نیز باعث به وجود آمدن افتضاح براندائو، کالدرون، اوساگونا، استوکس و رادوشویچ شد و در نهایت نیز طلب 17 میلیاردی پدیده از پرسپولیس را روی دست مدیران فعلی باشگاه گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید