کد خبر:31898
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال + شماتیک

تنها چند ساعت به بازی حساس پرسپولیس و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و بسیاری از هواداران پرسپولیس دوست دارند ترکیب اولیه تیمشان برای این دیدار نفس گیر را بدانند. در ادامه به ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار می پردازیم.   ترکیب پرسپولیس مقابل الهلال + شماتیک در درون […]

تنها چند ساعت به بازی حساس پرسپولیس و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و بسیاری از هواداران پرسپولیس دوست دارند ترکیب اولیه تیمشان برای این دیدار نفس گیر را بدانند. در ادامه به ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار می پردازیم.

 

ترکیب پرسپولیس مقابل الهلال + شماتیک

ترکیب پرسپولیس مقابل الهلال + شماتیک

در درون دروازه بدون شک شاهد حضور حامد لک خواهیم بود.

در خط دفاعی اگرچه دو مدافع جدید به پرسپولیس اضافه شده اند اما احتمال بازی نعمتی و ابراهیمی در این دیدار حساس بسیار پائین است و به احتمال فراوان، گل محمدی باز هم از عنصر تجربه سید جلال حسینی 40 ساله در کنار جوانی فرشاد فرجی استفاده خواهد کرد.

در سمت راست خط دفاعی، احتمال به کارگیری سیامک نعمتی بیش از مهدی شیری است.

در سمت چپ نیز به احتمال بسیار زیاد، وحید امیریبه جای سعید آقایی به کار گرفته خواهد شد.

در پست هافبک دفاعی نیز میلاد سرلک و رضا اسدی بازی خواهند کرد.

سه هافبک جلوی پرسپولیس در این دیدار را نیز احتمالاً احسان پهلون، امید عالیشاه و مهدی ترابی تشکیل دهند.

تک مهاجم پرسپولیس در این بازی نیز به احتمال بسیار زیاد عیسی آل کثیر خواهد بود.

 

بر طبق پیش بینی ها، گل محمدی در نیمه اول این بازی، جانب احتیاط را در پیش خواهد گرفت و ابتدا سعی در گل نخوردن از تیم عربستانی دارد و احتمالاً با سیستم تک مهاجم و سییتمی شبیه به 1-3-2-4 که در حملات به 3-3-4 تبدیل می شود، تیمش را به میدان می فرستد و اگر کار تیمش به زدن گلهای بیشتر کشیده شد، آنگاه بازیکنانی نظیر مهدی عبدی و حامد پاکدل به ترکیب این تیم اضافه می شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید