کد خبر:12171
پ

ترکیب هجومی وحشتناک مس رفسنجان مقابل استقلال

عصر امروز در حالی استقلال اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل جدید را مقابل مس رفسنجان تازه صعود کرده به لیگ برتر برگزار می کند که علی رغم ناشناخته بودن این تیم برای هواداران استقلال اما چهره ای معروف سالهای گذشته لیگ برتر در تیم های مختلف را در تیم مس رفسنجان خواهیم […]

عصر امروز در حالی استقلال اولین بازی خود در لیگ برتر در فصل جدید را مقابل مس رفسنجان تازه صعود کرده به لیگ برتر برگزار می کند که علی رغم ناشناخته بودن این تیم برای هواداران استقلال اما چهره ای معروف سالهای گذشته لیگ برتر در تیم های مختلف را در تیم مس رفسنجان خواهیم دید که این تیم را به خطری بالقوه برای حریفان تبدیل کرده است.

 

ترکیب هجومی وحشتناک مس رفسنجان مقابل استقلال

ترکیب هجومی وحشتناک مس رفسنجان مقابل استقلال

نفراتی همچون، داود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، امید خالدی، رحیم زهیوی، فراز امامعلی، میثم نقی زاده، سجاد عاشوری همگی از جمله بازیکنان مطرح چند سال اخیر فوتبال ایران هستند که در مس رفسنجان با مربیگری محمد ربیعی جمع شده اند.

 

گفتنیست مس رفسنجان در بازی دوستانه پیش فصل مقابل پرسپولیس با این ترکیب به میدان رفته بود که توانستند با نتیجه 3 بر 0 از سد پرسپولیس بگذرند.

ناصر سالاری درون دروازه ، محسن طحانی، مسیح زاهدی، نورمحمدی، عقیل کعبی در خط دفاعی، میثم نقی زاده وعلیرضا نقی زاده دو هافبک میانی، فراز امامعلی، قائم اسلامی خواه و سجاد عاشوری هافبک تهاجمی و رحیم زهیوی در خط حمله این تیم بازی می کنند.

 

مسی ها با اتکا به خط هافبک تکنیکی و فانتزی خود که با فراز امامعلی و سجاد عاشوری تکمیل شده است، رحیم زهیوی گلزن را در موقعیت های فراوان گلزنی قرار می دهند و اگر استقلال قصد پیروزی در این مسابقه را دارد، می بایست ابتدا از بستن خط میانی خود مطمئن شود و بی گدار به آب نزند چرا که خط هافبک مس رفسنجان در حال حاضر از لحاظ فنی بر خط میانی استقلال بدون نفرات جدید می چربد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید