کد خبر:36813
پ

ترکیب منچسترسیتی پس از پیوستن ارلینگ هالند چطور می شود؟

روز گذشته مسئولین باشگاه منچسترسیتی تائید کردند، مراحل مذاکره با مسئولین دورتمند و ارلینگ هالند برای انتقال این بازیکن به منچسترسیتی در تابستان 2022 به اتمام رسیده و هالند در تابستان شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد. به نظر شما ترکیب منچسترسیتی پس از پیوستن ارلینگ هالند چطور می شود؟   ترکیب منچسترسیتی پس از پیوستن […]

روز گذشته مسئولین باشگاه منچسترسیتی تائید کردند، مراحل مذاکره با مسئولین دورتمند و ارلینگ هالند برای انتقال این بازیکن به منچسترسیتی در تابستان 2022 به اتمام رسیده و هالند در تابستان شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد. به نظر شما ترکیب منچسترسیتی پس از پیوستن ارلینگ هالند چطور می شود؟

 

ترکیب منچسترسیتی پس از پیوستن ارلینگ هالند چطور می شود؟

با پیوستن هالند به منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی اروپا 2022 به نظر می رسد گواردیولا دیگر بهانه ای برای عدم دستیابی به کاپ لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد. او که بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان را در خط میانی و خط حمله در اختیار دارد، اکنون در وضعیتی قرار دارد که برای آرایش تیمش برای فصل بعد با مشکل مواجه است چرا که می بایست انتخاب های دشواری برای ترکیب اولیه داشته باشد. به نظر شما بهترین ترکیب هجومی منچسترسیتی با کدام بازیکنان شکل خواهد گرفت؟

تکلیف ریاض ماحرز، برارنردو سیلوا، جک گرلیش و ژسوس چه می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید