کد خبر:19615
پ

ترکیب خطرناک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

عصر امروز در حالی یکی از بازیهای معوق پرسپولیس در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان برگزار می شود که با محرومیت حامد لک در این بازی، انتظار بازی سختی برای ساختار دفاعی پرسپولیس می رود.   ترکیب خطرناک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با 4 کارته شدن حامد لک او در دیدار امروز عصر پرسپولیس مقابل […]

عصر امروز در حالی یکی از بازیهای معوق پرسپولیس در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان برگزار می شود که با محرومیت حامد لک در این بازی، انتظار بازی سختی برای ساختار دفاعی پرسپولیس می رود.

 

ترکیب خطرناک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

ترکیب خطرناک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

با 4 کارته شدن حامد لک او در دیدار امروز عصر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان محروم است و یحیی مجبور است از رادوشویچی استفاده کند که مدتهاست از شرایط مسابقه دور بوده و تا همین هفته گذشته به واسطه عدم دریافت مطالباتش، حاضر به تمرین کردن نیز نبود. از اخرین نمایش درخشان رادوشویچ در پسپولیس مدت زیادی می گذرد به طوری که او در دورانی که رقیب قوی به نام بیرانوند در تیم حضور داشت عالی عمل می کرد اما به محض خروج بیرانوند از تیم، دوران افت رادو و دریافت گلهای بدش در پرسپولیس شروع شد.

 

در بازی امروز پرسپولیس و مس رفسنجان شاید روی کاغذ، شانس پرسپولیس برای پیروزی بیشتر باشد اما با توجه به نبود کنعانی زادگان و آسیب پذیر نشان دادن ساختار دفاعی پرسپولیس در دو بازی که کنعانی زادگان در این تیم حضور نداشته احتمال اینکه این بازی برای پرسپولیس گره بخورد وجود دارد چرا که در صورت دریافت گل اول، جمع کردن پرسپولیس از لحاظ روحی کار بسیار دشواری خواهد بود و فشار روانی زیادی را شاگردان گل محمدی در این بازی تحمل خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید