کد خبر:27369
پ

ترکیب تمام استقلالی تیم ملی در بازی معروف ایران و بحرین(6-0)

تیم ملی ایران امشب ساعت 21 در مصافی حساس که به نوعی حکم مرگ و زندگی برای ایران در راه رسیدن به جام جهانی را دارد می بایست به مصا بحرینی برود که با یک تساوی هم مسیرش به سمت جام جهانی هموارتر به نظر می رسد. ایران که در بازی رفت با هدایت ویلموتس […]

تیم ملی ایران امشب ساعت 21 در مصافی حساس که به نوعی حکم مرگ و زندگی برای ایران در راه رسیدن به جام جهانی را دارد می بایست به مصا بحرینی برود که با یک تساوی هم مسیرش به سمت جام جهانی هموارتر به نظر می رسد. ایران که در بازی رفت با هدایت ویلموتس تن به شکست 1 بر 0 مقابل بحرین داد در بازی برگشت نیز مجبور به بازی در منامه  پایتخت بحرین شده است.

اما علی رغم خاطرات منفی فوتبال ایران از تیم ملی بحرین، کارلوس کیروش در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2014 تیمی ساخته بود که تیم های آسیایی آرزوی گل زدن به ایران را داشتند. در آن سال، تیم ایران با ترکیبی که عمدتاً بازیکنان استقلال شاکله آن را تشکیل می دادند، با نتیجه 6 بر 0 از سد بحرین گذشت.

امشب  در شرایطی متفاوت تیم ملی می بایست به مصاف بحرین برود و دیگر خبری از کیروش و حره ای گری های او نیست و اسکوچیچی روی نیمکت نشسته که به شدت توصیه پذیر نشان داده و بر خلاف آن بازی معروف 6 بر 0 ایران و بحرین، این بازیکنان پرسپولیس هستند که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند و باید دید دو سبک مختلف مربیگری در تیم ملی ایران در سالهای اخیر، در نهایت منجر به نتیجه مشابه و شکست دادن بحرین می شود یا خیر؟

 

ترکیب تمام استقلالی تیم ملی در بازی معروف ایران و بحرین(6-0)

ترکیب تمام استقلالی تیم ملی در بازی معروف ایران و بحرین(6-0)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید