کد خبر:42673
پ

ترکیب استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی چگونه است؟

پس از شکست استقلال مقابل تراکتور در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر، قرعه شانس در جام حذفی به نام این دو تیم مدعی افتاد تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند. گفته می شود این آخرین فرصت ساپینتو برای بقا روی نیمکت استقلال خواهد بود و در صورت شکست در این […]

پس از شکست استقلال مقابل تراکتور در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر، قرعه شانس در جام حذفی به نام این دو تیم مدعی افتاد تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند.

گفته می شود این آخرین فرصت ساپینتو برای بقا روی نیمکت استقلال خواهد بود و در صورت شکست در این بازی و حذف از گردونه رقابت ها او از سمتش برکنار خواهد شد.

شایعاتی در خصوص کم کاری برخی بازیکنان استقلال در دیدارهای اخیر این تیم به گوش می رسد که چندان قابل اعتنا به نظر نمی رسد و این مهره چینی و انتخاب سیستم اشتباه توسط ساپینتو بوده که کیفیت فنی ستاره های استقلال را تا این اندازه نازل کرده است. همان اشتباهی که محمود فکری دو سال قبل مرتکب شد و محکوم به خداحافظی با نیمکت استقلال شد.

هر چه که هست به نظر می رسد ساپینتو قصد دارد یک خانه تکانی اساسی در ترکیب تیمش داشته باشد.

او احتمالاً در این بازی از علیرضا رضایی جوان به جای سید حسین حسینی بی روحیه و افت کرده استفاده خواهد کرد.

در مرکز خط دفاعی نیز او چاره ای جز استفاده از سیلوا و یزدانی ندارد چرا که مرادمند و غلامی مصدوم هستند.

به احتمال فراوان میرزایی در این بازی دفاع چپ استقلال باشد و یامگا جای صالح حردانی در سمت راست خط دفاعی استقلال را بگیرد.

سه هافبک مرکزی استقلال هم روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و امیر علی صادقی خواهند بود.

سه مهاجم این تیم را نیز احتمالاً ارسلان مطهری، پیمان بابایی و محمد محبی تشکیل خواهند داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید