کد خبر:25249
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان | بی رحم و هجومی

بتاکاپ – بازی حساس هفته بیست و دوم امشب در اصفهان بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در معادلات بالای جدول لیگ برتر و قهرمانی این فصل خواهد داشت. در ادامه نکاهی خواهیم داشت به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان.   ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان […]

بتاکاپ – بازی حساس هفته بیست و دوم امشب در اصفهان بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در معادلات بالای جدول لیگ برتر و قهرمانی این فصل خواهد داشت. در ادامه نکاهی خواهیم داشت به ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان | بی رحم و هجومی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان | بی رحم و هجومی

در دروه دروازه مثل همیشه حامد لک قرار خواهد گرفت.

کنعانی زادگان و سید جلال حسینی دو مدافع میانی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. اگرچه جلال حسینی با مصدومیت جزئی مواجه بود اما قادر است در این بازی حساس به میدان برود.

با بازگشت سعید آقایی او در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می کند و سیامک نعمتی نیز در سمت راست خط دفاع به کار گرفته می شود.

با توجه به سه کارته بودن میلاد سرلک و در پیش شبودن دربی این احتمال میرود که او از روی نیمکت بازی را آغاز کند و کامیابی نیا و نوراللهی بازی را آغاز کنند.

دو هافبک هجومی پرسپولیس در این دیدار را مهدی ترابی و وحید امیری تشکیل خواهند داد و امید عالیشاه و پهلوان روی نیمکت خواهند نشست.

با توجه به مدافعین فیزیکی سپاهان، در این بازی احتمالاً حضور توامان آل کثیر و مغانلو را شاهد خواهیم بود.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 9 مه 2021 / 9:35 ق.ظ

    اگه دست های پشت پرده مافیایی سپاهان بزارن این بازی بدون حاشیه برگزار بشه خوبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید