کد خبر:29048
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 96

تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا در یک بازی حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می بایست به مصاف استقلال برود و بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال دانستن ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 96 هستند. با توجه به صحبتهای حمید مطهری در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا، به نظر […]

تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا در یک بازی حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می بایست به مصاف استقلال برود و بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال دانستن ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 96 هستند. با توجه به صحبتهای حمید مطهری در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا، به نظر می رسد نفرات زیر برای پرسپولیس به می دان خواهند رفت.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 96

در درون دروازه همچنان شاهد حور حامد لک خواهیم بود.

با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی حضور او در بازیی ردا در هاله ای از ابهام قرار دارد اما از گوشه و کنار شنیده می شود او مشکلی برای بازی ندارد و در کنار کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند دارد.

در سمت راست با توجه به آماده شدن سیامک نعمتی او به مهدی شیری ترجیح شده و احتمال حضور او در دربی 96 با توجه به سابقه بیشترش در این جدال حساس بیشتر از شیری است.

در سمت چپ احتمال استفاده از وحید امیری بیشتر راز سعید آقایی خواهد بود.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی را میلاد سرلک و احمد نوراللهی تشکیل می دهند و کمال کامیابی نیا قطعا این بازی را از دست داده است.

دو هافبک نفوذی پرسپولیس در دیدار فردا، مهدی ترابی و احسان پهلوان خواهند بود.

در خط حمله نیز عیسی آل کثیر علی رغم تلاش زیادش برای رسیدن به این بازی احتمالاً به آن نخواهد رسید و در بهترین حالت به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین خواهد شدو زوج شهریار مغانلو و امید عالیشاه در خط حمله پرسپولیس ایفای نقش خواهند کرد که عالیشاه با عقب آمدن و کمک به دو هافبک هجومی پرسپولیس، بعضاً سیستم پرسپولیس را به 1-2-3-4 تبدیل می کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید