کد خبر:35911
پ

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی 98

تنها 24 ساعت به شروع دربی 98 که از حساسیت ویژه ای نیز برخوردار است باقی مانده و هواداران دو تیم به دنبال پیدا کردن جواب این معما هستند که ترکیب تیم محبوب خود در این بازی چه خواهد بود.   تیم آنالیز فنی بتاکاپ با توجه به شناختی که از تفکرات کادر فنی دارد، […]

تنها 24 ساعت به شروع دربی 98 که از حساسیت ویژه ای نیز برخوردار است باقی مانده و هواداران دو تیم به دنبال پیدا کردن جواب این معما هستند که ترکیب تیم محبوب خود در این بازی چه خواهد بود.

 

تیم آنالیز فنی بتاکاپ با توجه به شناختی که از تفکرات کادر فنی دارد، ترکیب زیر را برای دربی پیش رو برای استقلال متصور است.

ترکیب استقلال در دربی 98

سیدحسین حسینی-رافائل سیلوا-محمد دانشگر- عارف غلامی – روزبه چشمی – جعفر سلمانی- مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – وریا غفوری- عزیزبک امانوف- کوین یامگا

و نفراتی همچون علیرضا رضایی، رودی ژستد، آرمان رمضانی، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و رضا آذری نیز نیمکت نشینان این تیم را تشکیل خواهند داد.

 

با توجه به نفرات احتمالی استقلال، نقطه ضعف این تیم جناح چپ رفاعی این تیم است که مقارن با حضور رامین رضائیان و مهدی ترابی در پرسپولیس خواهد بود و نقطه قوت آبی ها نیز خط حمله زهردار آنهاست که مقابل دفاع شکننده پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس در دربی 98

در سمت مقابل برای پرسپولیس نیز پیش بینی می شود ترکیب زیر برای گل محمدی به میدان بروند:

حامد لک – سید جلال حسینی – وحدت هنانوف – سعید آقایی- رامین رضائیان- رضا اسدی – میلاد سرلک – مهدی ترابی- وحید امیری – امید عالیشاه – مهدی عبدی

که نفراتی همچون احمد گوهری، شرزود تمیروف، حامد پاکدل، کامیابی نیا، آقایی و احسان پهلوان، فرجی نیز گزینه های تعویض گل محمدی خواهند بود.

 

نقطه ضعف ترکیب احتمالی پرسپولیس ساختار شکننده و کند دفاعی این تیم است که حتی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان نیز تسلیم شد در سمت مقابل خط هافبک قدرتمند پرسپولیس نقطه برتری این تیم در دو سمت است که کار را برای مدافعین کناری استقلال سخت خواهند کرد.

 

به نظر شما بهترین ترکیب دو تیم در دربی فردا با کدام بازیکنان تشکیل می شود و کدام تیم برنده زمین را ترک خواهد کرد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید