کد خبر:25953
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی | نیمکت نشینی ستاره ها

بتاکاپ – عصر امروز بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین استقلال و ذوب آهن در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به مصدومیت چند بازیکن استقلال و درخواست مرخضی رشید مظاهری به نظر می رسد ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شکل زیر باشد.   ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب […]

بتاکاپ – عصر امروز بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین استقلال و ذوب آهن در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به مصدومیت چند بازیکن استقلال و درخواست مرخضی رشید مظاهری به نظر می رسد ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شکل زیر باشد.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی

سید حسین حسینی پس از مدتها به درون دروازه استقلال راه پیدا خواهد کرد و احتمالاً در صورت صعود استقلال از این مرحله در ادامه مسابقات جام حذفی نیز او سنگربان استقلال در این جام خواهد بود.

با توجه به نمایش خوب سیاوش یزدانی و عارف غلامی در چند بازی اخیر به احتمال بسیار فراوان زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی در مرکز خط دفاعی استقلال بازی خواهد کرد.

خستگی مفرط و فشار بیش از اندازه به کاپیتان استقلال که روی کیفیت فنی او تاثیر منفی گذاشته احتمالاً وریا غفوری را در این بازی نیمکت نشین کرده و احمد موسوی در جناح راست استقلال به بازی گرفته می شود.

در جناح چپ خط دفاعی شاهد حضور محمد نادری خواهیم بود.

دو هافبک جلوی مدافعین استقلال را ریگی و مهدی پور تشکیل خواهند داد.

دو هافبک تهاجمی استقلال در این بای به احتمال بسیار یاد آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی خواهند بود.

در خط حمله احتمال تشکیل زوح آرمان رمضانی و مهدی قایدی بسیار زیاد است چرا که دیاباته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در این دیدار نیست و ارسلان مطهری نیز مثل چند بازیکن استقلال با مشکل خستگی مواجه است و به احتمال بسیار زیاد بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • علی 19 مه 2021 / 5:17 ب.ظ

    خاک تو سرت لنگی منفور این آرزو را مگه به گور ببری خائن برو سوراخ عامری را کیپ کن.

  • ناشناس 19 مه 2021 / 4:05 ب.ظ

    کیسه شکست بخورند یا میگن کار جهرمی یا سلطانی فر یا روحانی ولی برنده بشن میگن غیرت بازیکنان خخخخخخخخ عباس بوعذار کجایی دقیقا کجایی یه دونه جام داره یه دونه ر داره کجای کیسه سوراخ داره

  • ع ع 19 مه 2021 / 3:22 ب.ظ

    هر کاری بکنی از منفوری وپستی تیم کثیف لنگ کم نمی شه درود بر با نجابت ها

  • ناشناس 19 مه 2021 / 12:29 ب.ظ

    ایشالا که ذوب با بهترین ترکیب و درخشانترین بازیش مقابل تیم هوچیگرای وحشی حاضر بشه و به دور بعد صعود کنه،پشتتیم ذوب اهن انرژی مثبت ما پرسپولیسیا تو این بازی همراه شماست .بانید حذف کیسه منفور مردور خائن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید