کد خبر:37262
پ

ترفند یحیی برای جلوگیری از مصاحبه طوفانی سید جلال علیه کادر فنی

در حالی که روز گذشته خبر خط خوردن سید جلال حسینی به همراه دو بازیکن دیگر پرسپولیس از لیست بازی پرسپولیس مقابل پدیده رسانه ای شد، صبح امروز ظاهراً با پا در میانی برخی نفرات، این مسئله فعلاً حل و فصل شده و سه بازیکن مذکور در لیست بازی پرسپولیس مقابل پدیده قرار گرفته اند […]

در حالی که روز گذشته خبر خط خوردن سید جلال حسینی به همراه دو بازیکن دیگر پرسپولیس از لیست بازی پرسپولیس مقابل پدیده رسانه ای شد، صبح امروز ظاهراً با پا در میانی برخی نفرات، این مسئله فعلاً حل و فصل شده و سه بازیکن مذکور در لیست بازی پرسپولیس مقابل پدیده قرار گرفته اند اما به نظر می رسد ترفند گل محمدی اب ریخته شده را به جوی باز نمی گرداند.

 

ترفند یحیی برای جلوگیری از مصاحبه طوفانی سید جلال علیه کادر فنی

در حالی که پیشتر یحیی گل محمدی اعلام کرده بود تصمیم در خصوص ادامه همکاری با جلال حسینی را در اختیار این بازیکن قرار می دهد؛ اما ظاهراً او تمایل زیادی به حفظ پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ندارد که اگر داشت این رفتار را با کاپیتان با تجربه تیمش انجام نمی داد. نوع رفتار گل محمدی با جلال حسینی به قدری زننده بود که معمولاً از این روش ها برای تنبیه بازیکنان جوان و سرکش استفاده می شود و نه یک بازیکن قابل احترام به نام سید جلال حسینی.

سید جلال حسینی نیز برای اینکه محکوم به بر هم زدن جو تیم نشود، در واکنش به این اتفاق فعلاً حرف خاصی به زبان نیاورده و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد و مدعی شد در انتهای فصل در خصوص همه اتفاقات این فصل صحبت خواهد کرد. این صحبت سید جلال حسینی به نوعی لرزه به تن یحیی گل محمدی انداخت که مبادا اسرار مگوی تیم توسط با سابقه ترین بازیکنش که به احتمال بسیار زیاد در انتهای فصل از این تیم جدا می شود، در رسانه ها بازگو شود. بر همین اساس گل محمدی راه سازش و دلجویی را انتخاب کرد و مجوز حضور سه بازیکن مذکور را برای دیدار مقابل پدیده صادر کرد اما به نظر نمی رسد این دلجویی موقتی، تاثیری در اصل ماجرا داشته باشد و سید جلال حسینی در انتهای فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و به واسطه این رفتار اخیر گل محمدی، احتمالاً حسابی او را پشیمان خواهد کرد.

اگر پیشتر برخی صحبتها از زبان مهدی رسول پناه بیرون آمده بود و گل محمدی به کمک سپر رسانه ای خود آنها را دفع کرده بود اینبار اگر برخی صحبتها از زبان سید جلال حسینی بر زبان جاری شود، امکان رفع و رجوع قضیه سخت به نظر می رسد و از همین رو گل محمدی سعی در آرام کردن سید جلال حسینی و قطع همکاری با او در فضایی دوستانه است.

 

هر چه که هست، به نظر می رسد بازی امشب پرسپولیس مقابل پدیده، آخرین باری است که سید جلال حسینی را با پیراهن پرسپولیس در میادین خواهیم دید و او در انتهای فصل یا به ملوان می پیوندد تا با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند و یا برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کند و به جرگه مربیان می پیوندد. بدون شک با این رفتار گل محمدی او پیشنهاد دستیاری یحیی در پرسپولیس را هم نخواهد پذیرفت و امشب، پایانی بر جلال پرسپولیس خواهد بود ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید