کد خبر:3920
پ

ترفند واریز سریع پول فروش 30 درصد سهام عدالت

در حالی که بسیاری از سهامداران سهام عدالت با گذشت بیش از 40-50 روز از درخواست اولیه خود مبنی بر فروش 30 درصد سهام عدالت هنوز نتوانسته اند مبلغ فوق را در حساب بانکی خود داشته باشند، شکایات و گله از دولت در این زمینه افزایش یافته است اما در ادامه با روشی تضمینی ترفند […]

در حالی که بسیاری از سهامداران سهام عدالت با گذشت بیش از 40-50 روز از درخواست اولیه خود مبنی بر فروش 30 درصد سهام عدالت هنوز نتوانسته اند مبلغ فوق را در حساب بانکی خود داشته باشند، شکایات و گله از دولت در این زمینه افزایش یافته است اما در ادامه با روشی تضمینی ترفند واریز سریع پول فروش 30 درصد سهام عدالت را در بتاکاپ به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

 

لیست کارگزاری های معتبر بورس با آدرس

 

چطور کد بورسی بگیریم؟

 

راهنمای کامل اصطلاحات بورسی

 

 

ترفند واریز سریع پول فروش 30 درصد سهام عدالت

ترفند واریز سریع پول فروش 30 درصد سهام عدالت

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اید و تنها به کد بورسی گرفتن بسنده کرده اید باید بگوییم مشکل کار شما در همین گذرگاه نهفته است که مبلغ فروش سهام عدالت شما به حسابتان تاکنون واریز نشده است.

دولت برای اطلاع از عملکرد مالی شهروندان سامانه سجام را راه اندازی کرده تا به نوعی با خوداظهاری شهروندان در خصوص دارایی های منقول و غیرمنقول و همچنین میزان درآمد و فعالیتشان در بورس و سایر بازارهای موازی از وضعیت فرد مذکور مطلع شود و تا زمانیکه فردی اطلاعات مورد نیاز در فرم های سامانه سجام که مخفف سامانه جامع اطلاعات مالی است، را پر نکند، وضعیت درخواست او برای فروش 30 درصد سهام عدالتش در وضعیت در انتظار فروش باقی خواهد ماند اما به محض احراز هویت پس از چند روزف مبلغ فوق به قیمت روز به شماره حساب اعلامی وی واریز خواهد شد.

 

در حال حاضر ارزش روز سبد سهام عدالت بالغ بر 19 میلیون تومان است و با توجه به نزدیک شدن به فصل مجامع توصیه می شود سهامداران از فروش سهام عدالت خودداری کنند تا از سود نقدی که در مجامع بسیاری از شرکتهای بورسی سهام عدالت تقسیم می شود نیز منتفع شوند. دولت اعلام کرده مجوز فروش 30 درصد دیگر از سهام عدالت را تا عید سعید غدیر صادر خواهد کرد و به نظر می رسد ارزش روز سهام عدالت تا آن زمان به بیش از 20 میلیون تومان افزایش یابد.

 

ذکر این نکته ضروریست که شما می بایست درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت خود را ابتدا از طریق یک بانک عامل یا کارگزاری در سیستم ثبت کرده باشید.

 

در واقع تا شما اطلاعات مالی واقعی خود را برای دولت رو نکرده اید، دولت نیز از به دلایل واهی از واریز مبلغ فروش سهام عدالت به حساب شما خودداری می کند اما به محض شفاف شدن وضعیت مالی شما برای دولت، این مبلغ به حساب شما خواهد نشست.

 

سایت استعلام ارزش روز سهام عدالت

 

با افزایش قیمت دلار ، سود بسیاری از شرکتهای بورسی به طور مثبتی تحت تاثیر قرار گرفته و توصیه می شود در صورتی که نیازی به فروش سهام عدالت ندارید از انجام اینکار خودداری کنید چرا که در آینده ارزش آن بسیار بیشتر خواهد بود.

کلیدواژه : دولتسهام عدالت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید