کد خبر:25534
پ

ترفند برنده شدن در اپلیکیشن بتاکاپ | چطور پیش بینی مسابقات فوتبال را درست انجام دهیم؟

اپلیکیشن بتاکاپ چند روزی هست که در کافه بازار منتشر شده و بخش پیش بینی مسابقات آن با استقبال زیادی از سوی همراهان بتاکاپ قرار گرفته است. اگر هنوز اپ بتاکاپ را نصب نکرده اید پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم که شده آن را امتخان کنید چرا که با استفاده از بتاکاپ هم بازی […]

اپلیکیشن بتاکاپ چند روزی هست که در کافه بازار منتشر شده و بخش پیش بینی مسابقات آن با استقبال زیادی از سوی همراهان بتاکاپ قرار گرفته است. اگر هنوز اپ بتاکاپ را نصب نکرده اید پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم که شده آن را امتخان کنید چرا که با استفاده از بتاکاپ هم بازی می کنید و سرگرم می شوید و هم جایزه می برید.

 

ترفند برنده شدن در اپلیکیشن بتاکاپ | چطور پیش بینی مسابقات فوتبال را درست انجام دهیم؟

ترفند برنده شدن در اپلیکیشن بتاکاپ | چطور پیش بینی مسابقات فوتبال را درست انجام دهیم؟

حتماً در جریان هستید که پیش بینی مسابقات فوتبال با فرمول های ریاضی با ضریب خطای کم امکان پذیر است؛ در اپلیکیشن بتاکاپ سعی کرده ایم با استفاده از فرمول ریاضی مشهور در پیش بینی مسابقات فوتبال، به علاقه مندانی که تمایل دارند از طریق پیش بینی بازیها در اپ بتاکاپ امتیاز جمع کنند کمک کنیم. شما می توانید با توجه به میزان احتمالات پیشنهادی که در بخش پیش بینی مسابقات فوتبال برای هر بازی ارائه می شود و با مطالعه بخش توضیحات هر بازی، در خصوص نتیجه مسابقه مورد نظر خود تصمیم نهایی را بگیرید.

دقت کنید که این فرمول نیز مثل همه روش های دیگر پیش بینی مسابقات فوتبال با درصد خطائی جزئی همراه خواهد بود و موفقیت 100 درصدی در بحث احتمالات وجود ندارد اما با اطمینان می توانیم ادعا کنیم بیش از 80 درصد پیش بینی های فرمول پیش بینی مسابقات بتاکاپ، درست از آب در آمده اند.

 

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ، علاوه بر پیش بینی مسابقات فوتبال به صورت رایگان، اطلاعات فوتبالی خود را نیز به چالش بکشید و از بخش های مختلف آن امتیاز کسب کنید.

 

برای اطلاع از نحوه دریافت جوایز و امتیازگیری در بتاکاپ کلیک کنید.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید