کد خبر:9953
پ

ترفند باشگاه پرسپولیس برای فرار از محرومیت شجاع خلیل زاده پس از فسخ

شب گذشته همزمان با استوری اینستاگرامی بشار رسن، باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص اتفاقات رخ داده فی ما بین با شجاع خلیل زاده بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد اصلاً موضوع خاصی نبوده و این بازیکن در جمع پرسپولیسی ها خواهد ماند.   بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص شجاع خلیل زاده   ترفند باشگاه […]

شب گذشته همزمان با استوری اینستاگرامی بشار رسن، باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص اتفاقات رخ داده فی ما بین با شجاع خلیل زاده بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد اصلاً موضوع خاصی نبوده و این بازیکن در جمع پرسپولیسی ها خواهد ماند.

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص شجاع خلیل زاده

 

ترفند باشگاه پرسپولیس برای فرار از محرومیت شجاع خلیل زاده پس از فسخ

ترفند باشگاه پرسپولیس برای فرار از محرومیت شجاع خلیل زاده پس از فسخ

نکته جالب در خصوص این بیانیه این بود که دوستان در باشگاه پرسپولیس اولاً هنوز از ماندن شجاع خلیل زاده مطمئن نیستند و با طرح شکایت از او به کمیته تعیین وضعیت، خواستار برسی مستندات این بازیکن برای فسخ قراردادش شده اند که همین موضوع نشان می دهد شجاع خلیل زاده قطعاً قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده بوده است که منجر به واکنش باشگاه پرسپولیس در این خصوص شد.

 

حال که با مذاکره، دوباره شجاع را به ماندن در پرسپولیس ترغیب کرده اند با مشکل بزرگتری مواجه شدند که اگر حقانیت باشگاه پرسپولیس در قضیه فسخ قرارداد شجاع ثابت شود(باشگاه پرسپولیس مدعی است حقوق شجاع را به اندازه کافی داده است و او قادر به فسخ نبوده است) بر طبق قانون، شجاع خلیل زاده بنا به اقدام به فسخ غیرقانونی قراردادش با محرومیت مواجه خواهد شد.

 

البته توضیحات وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت در این خصوص در پرونده مهدی ترابی کفایت می کند که مدعی شد اگر ثابت شود بازیکنی به طور غیرقانونی قراردادش را فسخ کرده با محرومیت مواجه می شود و به همین دلیل نیز استقلالی ها از عقد قرارداد با سعید واسعی صرف نظر کردند چرا که معتقد بودند فسخ او با پیکان غیرقانونی بوده و در صورت شکایت پیکانی ها، واسعی با محرومیت 6 ماهه مواجه می شود.

 

بخش هایی از صحبتهای وثوق احمدی:

در این مقررات شرایط فسخ قرارداد یک طرفه بازیکنان و باشگاه‌ها در نظر گرفته شده است. مشاهده شده که بیش‌تر بازیکنان اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کردند اما جوانب امر را نادیده گرفتند که باشگاه‌ها به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند و ما به آن رسیدگی کردیم. درست است که قوانین حق فسخ یک طرفه قرارداد را برای بازیکنان و باشگاه‌ها در نظر گرفته است اما این نکته حائز اهمیت است که اگر مقررات به درستی رعایت نشود بین ۴ تا ۶ ماه محرومیت برای بازیکن متخلف و دو پنجره محرومیت برای باشگاه متخلف در نظر گرفته می‌شود.

 

شاید بد نباشد بدانید لیونل مسی نیز با آگاهی از همین موضوع و مردد بودن نسبت به فسخ یک طرفه قراردادش، اینکار را نکرد چرا که وکلای او بهتر می دانستند که در قرارداد او چه نوشته شده و در صورت فسخ، لیونل مسی با محرومیت مواجه می شد.

 

به طور خلاصه اینطور می توان گفت که فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده قطعاً انجام شده و نامه فسخ او از سازمان لیگ برای باشگاه ارسال شده و به همین دلیل نیز باشگاه پرسپولیس مستندات خود برای غیرقانونی خواندن این فسخ را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده و در شرایط جدید که به نظر می رسد بین طرفین توافق صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس با بیانیه شب گذشته خود سعی در عادی جلوه دادن شرایط برای فرار از محرومیت خلیل زاده دارد.

 

پی نوشت: تنها حالت بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس با فرض صحت فسخ قرارداد فعلی اش، عقد قرارداد جدید با او خواهد بود که مسلماً با شرایط فعلی، باشگاه پرسپولیس مجبور خواهد بود تن به گنجاندن هر بندی در قرارداد جدید شجاع بدهد چرا که او بازیکن آزاد محسوب می شود و یک پیشنهاد مالی سنگین را در جیب دارد و از موضع بالا پای میز مذاکره خواهد نشست.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • زنگان 16 اکتبر 2020 / 11:12 ب.ظ

    پول بازیکنای جدید رو از انتقال بیراوند دادن ،

  • محمد 16 اکتبر 2020 / 12:22 ب.ظ

    آقای نویسنده ظاهرا جوابی برای گفتن ندارید نظرات من رو هم در جواب چاپ کنید. یه مقدار در رابطه با تخلفات استقلال و حمایت های بی دریغ مسولان بالاتر از فدراسیون بنویسید تا عدالت کمی رعایت بشه نظر قبلی من را هم چاپ کنید و دنبال جواب های بی منطق نباشید.

    • admin 16 اکتبر 2020 / 12:54 ب.ظ

      سلام دوست عزیز . وقتی در مورد یه اتفاق در مورد باشگاه پرسپولیس مطلبی منتشر میشه دلیلی برای تائید یک خلاف در باشگاه استقلال نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید