کد خبر:17765
پ

تراکتور هم به جمع مشتریان ستاره پرسپولیسی پیوست

در حالی که از روز گذشته موج خبری در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولییس به راه افتاده، سایت استاد الدوحه نیز قصد العربی برای به فروش رساندن مهدی ترابی در نقل و انتقالات زمستانی را تائید کرد.   تراکتور هم به جمع مشتریان ستاره پرسپولیسی پیوست سایت استاد الدوحه قطر نوشت، مهدی ترابی ستاره […]

در حالی که از روز گذشته موج خبری در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولییس به راه افتاده، سایت استاد الدوحه نیز قصد العربی برای به فروش رساندن مهدی ترابی در نقل و انتقالات زمستانی را تائید کرد.

 

تراکتور هم به جمع مشتریان ستاره پرسپولیسی پیوست

تراکتور هم به جمع مشتریان ستاره پرسپولیسی پیوست

سایت استاد الدوحه قطر نوشت، مهدی ترابی ستاره ایرانی العربی قطر ٣ پیشنهاد از پرسپولیس، تراکتور و یک تیم ترکیه‌ای دریافت کرده است.گفته می شود باشگاه قطری قصد فروش ترابی در پنجره زمستانی را دارد.

منابع خبری از پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب ترابی به العربی ارائه کرده است؛ این در حالی است که اگر العربی قصد فروش ترابی به تیم های دیگر را داشته باشد احتمالاً مبلغی را به عنوان رضایتنامه از باشگاه مذکور طلب خواهد کرد و به نظر نمی رسد این باشگاه مجانی قصد فسخ قرارداد ترابی را داشته باشد مگر اینکه نتواند او را به طور قرضی به تیم دیگری منتقل کند و مجبور به توافق با ترابی در لحظه آخر نقل و انتقالات شود.

 

العربی برای اضافه کردن یوسف المساکنی به فهرست تیمش مجبور به حذف نام ترابی از لیستش است و به نظر می رسد اولویت اول آنها فروش ترابی به تیم دیگر با دریافت مبلغی به عنوان رضایتنامه باشد و اولویت دوم آنها نیز انتقال قرضی ترابی به تیم دیگر تا انتهای فصل است و سومین گزینه آنها که احتمالاً از سر استیصال و درماندگی خواهد بود، توافق با ترابی برای فسخ قرارداد و انتقالش به تیم دیگر بدون دریافت مبلغ رضایتنامه است که این گزینه احتمالاً در روز آخر  نقل و انتقالات فعال خواهد شد.

 

پی نوشت: اینطور که از برخی اخبار به گوش می رسد به مهدی ترابی گفته شده در صورت بازگشت به فوتبال ایران،، شانس او برای حضور در تیم ملی کاهش پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد او نیز راه رامین رضائیان را خواهد رفت و تحت هیچ شرایطی به فوتبال ایران باز نخواهد گشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید