کد خبر:35458
پ

پای مهدی مهدوی کیا هم به تخلفات عزیزی خادم باز شد | قرارداد یورویی با آقای محجوب!!!

در حالی که قرار بود لیستی از 43 تخلف عزیزی خادم در مدت کوتاه حضورش در تیم ملی منتشر شود، هنوز این اتفاق نیفتاده اما برخی منابع رسمی و غیررسمی به برخی از تخلفات خوبان عالم اشاره کرده اند که مهمترین آن اظهارات دبیر کل فدراسیون فوتبال یعنی کامرانی فر در خصوص عقد قرارداد با […]

در حالی که قرار بود لیستی از 43 تخلف عزیزی خادم در مدت کوتاه حضورش در تیم ملی منتشر شود، هنوز این اتفاق نیفتاده اما برخی منابع رسمی و غیررسمی به برخی از تخلفات خوبان عالم اشاره کرده اند که مهمترین آن اظهارات دبیر کل فدراسیون فوتبال یعنی کامرانی فر در خصوص عقد قرارداد با مهدی مهدوی کیا به یورو است.

 

تخلف محرز در قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون تیم ملی | برکناری یا تبدیل قرارداد

کامرانی فر در جدیدترین صحبتهای خود مدعی شد در صورتی که مهدوی کیا به عوض کردن قرارداد خود و تبدیل آن از قرارداد یورویی به ریالی تن ندهد، قرارداد مذکور باطل خواهد شد و وی می بایست نیمکت تیم ملی را ترک کند. از چندی قبل بود که زمزمه استعفای مهدوی کیا به گوش می رسید و به نظر می رسد این استعفای ناگهانی بی ارتباط به آگاهی او از رفتنی شدن عزیزی خادم و افشای قرارداد یورویی اش نبوده.

امروز در حالی این اتفاق مشخص شده که مهدوی کیا می بایست در موضع پائین دست به انتخاب بزند. یا قرارداد خود را به ریالی تبدیل کند و یا به طور محترمانه از تیم ملی اخراج می شود.

گفتنیست چندی پیش نیز کمیته استیناف در حکمی جنجالی، حکم اولیه کمیته انضباطی مبنی بر محکومیت آکادمی کیا را رد کرد و اگرچه مدارک تیمهای شاکی در این خصوص محکم بوده و کمیته انضباطی نیز به پشتوانه همان مدارک و صغرسن بازیکن تیم کیا، قهرمانی را از این تیم گرفت و به استقلال داد اما در نهایت استیناف این حکم را شکست درست مثل حکم محرومیت 5 ساله افشین پروانی که مشخص نشد برای چه صادر شد و برای چه شکسته شد!

 

هر چه که هست، عزیزی خادم در مدت کوتاه حضورش در فدراسیون فوتبال، ظاهراً اتفاقات و حواشی گسترده ای را در پس پرده رقم زده و به دلیل شیوع فساد در فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه به درستی حکم به عزل وی دادند تا ابرها کنار رفته و ناپاکی ها مشخص شوند.

 

پی نوشت: چندی پیش وزارت ورزش مصوب کرده بود هرگونه عقد قرارداد دلاری یا ارزهای خارجی با بازیکنان و مربیان ایرانی ممنوع است و مشخص نیست مهدوی کیا چطور توانسته قرارداد یورویی با فدراسیون فوتبال منعقد کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 20 فوریه 2022 / 3:36 ب.ظ

    اون وقت یک مشت پیروزی چی میگن فدراسیون آبی . این فدراسیون هرچی لنگی بود رو اورد تو فدراسیون از مهدوی کیای جاعل بگیر تا ….داوری هم که از شرافت نداتشتش برای برد لنگیا مایه میزاشت .جامهای پرسپولیس فقط بدرد سرویس بهداشتی میخوره چون با ناپاکی بدست اومده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید