کد خبر:12904
پ

تحقیر یحیی گل محمدی با بازگشت انصاری به تمرینات پرسپولیس

با شرایطی که در نقل و انتقالات پرسپولیس به وجود آمد، در نهایت محمد انصاری که پیشتر توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد تیم قرار گرفته بود به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا این اتفاق، به نوعی باعث سرافرازی محمد انصاری و تحقیر گل محمدی شود.   تحقیر یحیی گل محمدی با بازگشت انصاری به […]

با شرایطی که در نقل و انتقالات پرسپولیس به وجود آمد، در نهایت محمد انصاری که پیشتر توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد تیم قرار گرفته بود به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا این اتفاق، به نوعی باعث سرافرازی محمد انصاری و تحقیر گل محمدی شود.

 

تحقیر یحیی گل محمدی با بازگشت انصاری به تمرینات پرسپولیس

گل محمدی که قبل از خروج محمد نادری از تیم، قلم قرمز بر روی نام محمد انصاری کشیده بود، مسائل فنی را به عنوان توجیهی در کنار گذاشتن محمد انصاری عنوان کرده بود و جدایی او از تیم تقریباً قطعی شده بود چرا که همه اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با این بازیکن خداحافظی کردند اما مدیریت وقت پرسپولیس یعنی رسول پناه، به انصاری اعلام کرد منتظر بماند تا شرایط جدید را بررسی کنند و همین اتفاق باعث شد تا سرنوشت انصاری طور دیگری رقم بخورد چرا که اگر نامه عدم نیاز به انصاری داده می شد، او نیز مثل ربیع خواه می توانست به سادگی از تیم جدا شود.

 

در شرایط فعلی، بازگشت اجباری محمد انصاری به تمرینات به نوعی وجهه گل محمدی را خدشه دار کرده است چرا که او پیشتر به دلیل مسائل فنی این بازیکن را از لیست کنار گذاشته بود اما حالا به دلیل استیصال در جذب یک مدافع برای جانشینی شجاع خلیل زاده، مجبور شد محمد انصاری را که چند هفته پیش از لحاظ فنی قبول نداشت را به یکباره تائید کند!

 

همین اتفاق باعث شد تا محمد انصاری که دل پری از گل محمدی داشت با انتشار یک پست اینستاگرامی معنا دار، کنایه ای زیر پوستی به گل محمدی بزند.

 

این اتفاق درست مثل حالتی است که مربی بازیکنی را از تیم اخراج کند اما با مصدومیت چند بازیکن اصلی، مجبور به بازگرداندن بازیکن اخراجی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید