کد خبر:345
پ
وزیر بهداشت تاکید کرد:

تحقق وعده دولت درتوسعه زیرساخت‌های سلامت/خبرنگاران امانتداری کنند

دامغان – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه در دولت یازدهم ۲۴هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید، گفت: توسعه زیرساخت‌های سلامت از جمله اهداف مهم دولت است. به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح شنبه درحاشیه بازدید از پروژه‌های بهداشتی شهر دامغان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه […]

دامغان – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه در دولت یازدهم ۲۴هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید، گفت: توسعه زیرساخت‌های سلامت از جمله اهداف مهم دولت است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح شنبه درحاشیه بازدید از پروژه‌های بهداشتی شهر دامغان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یکی از سیاست های وزارت بهداشت در سال جاری مراقبت، سلامت و بهداشت مردم و ادامه طرح تحول نظام سلامت است، ابراز داشت: در بحث آسیب های اجتماعی و توسعه زیر ساخت ها باید با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی به عنوان موضوعات مهم دنبال شود.
وی افزود: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی روز گذشته به خوبی برگزار و هیچگونه مشکلی وجود نداشت و از زمان تشکیل هیئت های اجرایی و نظارت مراحل به خوبی طی و مورد رضایت نمایندگان مجلس و دیگر نهادها قرار گرفت.
وزیر بهداشت با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های سلامت از جمله اهداف مهم دولت است، ابراز داشت: ارتقای سلامت مردم سیاست اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و به‌طور جدی پیگیری می‌شود و پیگیر سیاست‌های اصلی توسعه سلامت در کشور هستیم.
وی با تکذیب خبری با عنوان همراهی خود با دولت دوازدهم که روز گذشته توسط یکی از رسانه ها منتشر شده بود، اظهار داشت: این خبر از طرف بنده نقل نشد و برداشت خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها بوده است که از خبرنگاران انتظار دارم در انتقال مطالب امانت دار باشند.
شهرستان دامغان دارای هشت مرکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی است که حدود ۱۷ هزار نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
قاضی زاده هاشمی همچنین روز گذشته نیز با حضور در شاهرود چهار طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان را با اعتبار ۳۰میلیارد تومان افتتاح کرد.
سمنان، مقصد بعدی وزیر بهداشت است.

منبع
خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید