کد خبر:30963
پ

تجمع گسترده هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش

دقایقی قبل جمعیت زیادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش در خیابان سئول تجمع کردند و با سر دادن شعارهای اعتراضی خود نسبت به وضعیت فعلی تیمشان، خواستار برکناری احمد مددی و ملکیان از مدیریت استقلال شدند.   تجمع گسترده هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه استقلال […]

دقایقی قبل جمعیت زیادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش در خیابان سئول تجمع کردند و با سر دادن شعارهای اعتراضی خود نسبت به وضعیت فعلی تیمشان، خواستار برکناری احمد مددی و ملکیان از مدیریت استقلال شدند.

 

تجمع گسترده هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش

تجمع گسترده هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه استقلال شب گذشته طی ببیانیه ای از هواداران این تیم خواست در تجمع امروز شرکت نکنند اما هر لحظه بر تعداد حاضرین مقابل وزارت ورزش در حال اضافه شدن است و شعارهای تندی علیه مددی و ملکیان سر داده می شود.

هواداران استقلال خواستار اقدام سریع وزیر ورزش در خصوص اعمال تغییرات در مدیریت استقلال هستند.

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاجی طبرستانی 18 سپتامبر 2021 / 1:00 ب.ظ

    چاره درد استقلال فقط و فقط یه مدیر استقلالیه …. وزارت و حکومت هم خیلی خوب اینو میدونن ک با حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده استقلال به آرامش میرسه ولی در مقابل این امر ، سرسختانه لجاجت میکنند و از انجامش ممانعت می کنند درست مث 8 سال گذشته . چرا بعد 8 سال حضور مدیران خائن و گماشته و کارنابلد در استقلال، فقط 1 سال به حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده، رضایت نمیدند؟؟؟ واقعا مشکلشون چیه ؟؟؟ یعنی چون میدونن استقلال با فتح الله زاده همیشه آرامش داشته ، تیم خوبی و پرستاره داشته ، جام می آورده و …. باهاش مشکل دارند ؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید