کد خبر:29842
پ

تاکتیک پیچاندن پرسپولیس توسط احمد نوراللهی مشابه شجاع و علیپور

احمد نوراللهی که در دوراهی سختی گی کرده در 5 سال اخیر به تمام افتخارات ممکن با پرسپولیس دست پیدا کرده و تنها افتخاری که به آن نرسیده قهرمان با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است. او که از دو سال قبل همواره از کشورهای عربی با پیشنهادات مالی خوب مواجه بوده به آنها […]

احمد نوراللهی که در دوراهی سختی گی کرده در 5 سال اخیر به تمام افتخارات ممکن با پرسپولیس دست پیدا کرده و تنها افتخاری که به آن نرسیده قهرمان با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است. او که از دو سال قبل همواره از کشورهای عربی با پیشنهادات مالی خوب مواجه بوده به آنها جواب منفی داده و در عوض با پرسپولیس به قهرمانی های متعددی رسیده و نتیجه این اتفاق نیز راهیابی او به تیم ملی ایران بوده است.

 

تاکتیک پیچاندن پرسپولیس توسط احمد نوراللهی مشابه شجاع و علیپور

اما شرایط امروز نوراللهی با چند سال قبل به کلی متفاوت است و شاید پیشنهاد مالی سنگین تیم قطری که به گفته خود نوراللهی معادل 60 میلیارد تومان است، هرگز برای وی و تامین آینده اش تکرار نشود. او که توسط باند رسانه ای حسین قدوسی معاون سابق پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته تا از پرسپولیس جدا نشود در ترفندی که پیشتر شجاع خلیل زاده و علی علیپوربه کاربرده بودند و باشگاه را مقصر جدایی خود نزد هواداران معرفی کردند با پیشنهاد مالی بالایی که به باشگاه اعلام کرده، قصد دارد توپ را در زمین مسئولین پرسپولیس بیاندازد تا پس از جدایی احتمالی اش هواداران پرسپولیس او را به واسطه این اتفاق شماتت نکنند و به نوعی راه برگشت به پرسپولیس را برای خود باز بگذارد.

با توجه به اتفاقاتی که رخ داده به نظر نمی رسد نوراللهی در پرسپولیس ماندگار باشد و او نیز مثل کنعانی زادگان و خلیل زاده و بشار رسن و …. به سراغ تامین مالی آینده زندگی خود خواهد رفت.

 

گفتنیست پیشتر نیز حسین قدوسی در ماجرای رفتن علیپور و شجاع خلیل زاده قصد داشتند با تحت فشار گذاشتن این بازیکنان از طریق جوسازی مجازی، مانع از خروجشان از پرسپولیس شوند اما بازیکنان فوق با زیرکی باشگاه را مقابل هواداران قرار دادند و این بار نیز به نظر می رسد قصه بار دیگر تکرار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید